ICTNN/
تیم تحرریه شبکه خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات
Meta Platforms با مشارکت یک شرکت فناوری تجارت الکترونیک، اجرای تبلیغات سه بعدی در فیس بوک و اینستاگرام را برای برندها آسان تر می کند.
به گزارش ICTNN، VNTANA با انتشار بیانیهای اعلام کرد که ادغام با VNTANA به برندها این امکان را میدهد تا مدلهای سه بعدی محصولات خود را در این شبکههای اجتماعی آپلود کرده و به راحتی آنها را به تبلیغات تبدیل کنند.
اشلی کرودر، مدیر عامل VNTANA، با اشاره به ایده آینده نگرانه مجموعه ای از جهان های مجازی که از طریق دستگاه های مختلف مانند هدست قابل دسترسی هستند، گفت: “این یک گام بزرگ رو به جلو برای تبلیغات در متاورس است.”
متا در حال ساخت آینده خود بر اساس ساخت Metavars است که پیاده سازی آن ممکن است یک دهه طول بکشد. در این میان برندهای مد، زیبایی و مبلمان مشغول تبدیل تبلیغات دو بعدی محصولات خود به تبلیغات سه بعدی هستند.
به گزارش رویترز، کاربران فیس بوک و اینستاگرام که تبلیغات سه بعدی را در رایانه یا تلفن خود مشاهده می کنند، می توانند برای مثال با تصویر یک کیف دستی تعامل کرده و آن را به اطراف حرکت دهند تا آن را از همه جهات مشاهده کنند.
تحریریه ICTNN شبکه خبری