گزینه سختی سوم که در قسمت اول این بازسازی وجود نداشت، باعث میشود که همه دشمنان در طول تجربه Final Fantasy 7 Rebirth قویتر شوند و شما نیز قویتر شوید.
مسئله کفایت سطح دشواری بازیکنان را از هم جدا می کند، اما با توجه به اینکه افراد زیادی از آن لذت می برند، داشتن آن به عنوان یک گزینه درون بازی نمی تواند چیز بدی باشد. خوشبختانه اسکوئر انیکس تایید کرده است که Final Fantasy 7 Rebirth واقعاً دارای این گزینه خواهد بود.
در یک بیانیه مطبوعاتی (از طریق Push Square)، شرکت ژاپنی فاش کرد که علاوه بر گزینههای سختی Normal و Challenge، Final Fantasy 7 Rebirth همچنین دارای یک گزینه دشواری دینامیک جدید است که با تطبیق سطح ارائه میشود. برای کسانی که آشنا نیستند، به طور خلاصه، با بالا رفتن سطح، همه دشمنان بازی در کنار شما قوی تر می شوند. بنابراین اگر از آن دسته بازیکنانی هستید که دوست دارید به مناطق اولیه بازی برگردید و به سطح بسیار بالاتری نسبت به دشمنان آنجا برسید، این گزینه جدید ممکن است برای شما مناسب نباشد.
Square Enix می گوید:
در سختی جدید اضافه شده به نام Dynamic، دشمنان با رشد شخصیتهای شما قویتر میشوند. این گزینه برای بازیکنانی که نیاز به چالش دائمی دارند ایده آل است.
بازی Final Fantasy 7 Rebirth در تاریخ 29 فوریه (9 مارس) سال جاری برای PS5 منتشر خواهد شد.