60 فریم در ثانیه Red Dead Redemption 2 به شما نشان می دهد که چگونه پورت های 60 دلاری ساخته می شوند.
داستان از این قرار است که طرفداران سری Red Dead Redemption انتظارات زیادی از Rockstar دارند. محصولات بیشتر، نقشه های بزرگتر، بازیابی بخش آنلاین گم شده و 60 تصویر از Red Dead Redemption 2 که حداقل دو مورد آخر هستند. البته، با گذشت زمان، طرفداران قرمز قرمز بیشتر و بیشتر متوجه می شوند که Rockstar علاقه ای به برداشتن چیزی از آن ندارد. مگر اینکه هزینه ارسال 60 دلار باشد.
واقعا این اتفاق افتاد. پس از مدت ها که طرفداران این سری از شرکت خواسته بودند تا قسمت اول را بازسازی کند، Rockstar در عوض یک پورت ساده را به قیمت یک بازی جدید منتشر کرد. نکته منفی داستان این بود که Red Dead Redemption که در سال 2010 منتشر شد، پس از گذشت این همه سال هنوز از توانایی اجرای 60 فریم بر ثانیه پشتیبانی نمی کرد. البته بعداً این مشکل با یک آپدیت برطرف شد، اما سوال بسیاری از افرادی که همچنان نگران تصاویر بودند از قسمت اول به قسمت دوم کشیده شد و باعث انتشار ویدیویی در اینترنت از پلی استیشن 5 شد. که این بازی را با نرخ فریم 60 اجرا می کند اکنون این ویدیو بار دیگر بین طرفداران این سری رد و بدل می شود و بسیاری از آنها امیدوار بودند که این ویدیو مربوط به آپدیت منتشر شده توسط Rockstar باشد. در واقع اجرای Red Dead Redemption 2 با 60 فریم تنها با پلی استیشن 5 هک شده امکان پذیر است.
رویه در چنین مواردی تقریباً واضح است. پس از هک شدن پلی استیشن 5، دسترسی به منوها و دستورات ویژه توسعه دهندگان برای کاربر امکان پذیر می شود و به این ترتیب می توان Red Dead Redemption 2 را در حالتی فراتر از تنظیمات کارخانه اجرا کرد.
Rockstar در حال حاضر روی توسعه GTA VI کار می کند و از آنجایی که تمام توجه تیم سازنده معطوف پروژه جدید است، انتشار یک آپدیت یا پورت دیگری گزینه بسیار دور به نظر می رسد. گفتنی است، ما اکنون یاد گرفتهایم که چگونه پورتهای 60 دلاری تکراری ایجاد کنیم.