جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران طی 14 دوره با بهره گیری از متخصصان ایرانی به دنبال ایجاد ساختار و مدلی منحصر به فرد و بومی در سنجش و کمی سازی جایگاه برندهای ایرانی بوده است.
*** محتوای این مقاله تبلیغاتی است و ICTNN مسئولیتی در قبال آن ندارد.
تیم تحرریه شبکه خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات
این جشنواره همواره با رویکردی علمی و با استفاده از شاخص های کاربردی سعی در شناسایی و تجلیل از شرکت ها و برندهای برتر ایرانی که در تولید ناخالص داخلی نقش ویژه ای داشته اند را داشته است.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، در چهاردهمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران به عنوان برند پیشرو در بازار ایران در سال 1400 با اهدای لوح و تندیس تجلیل شد.
جشنواره ملی قهرمانان صنعت و اقتصاد ایران یکی از معتبرترین رویدادها و جوایز کشور است که در زمینه تجلیل از برترین و موفق ترین شرکت های ایرانی برگزار می شود. این جشنواره از سال 1384 فعالیت خود را آغاز کرده و تلاش کرده است احترام به صنعتگران ایرانی و خلق ثروت ملی را سرلوحه کار خود قرار دهد.
مراسم اختتامیه این جشنواره شامگاه شنبه 7 اسفندماه 93 با حضور جمعی از فعالان اقتصادی و صنعتی ایران در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.
در این مراسم لوح و تندیس برند پیشرو ایران به دکتر بیژن عباسی آرند مدیرعامل ایرانسل اهدا شد که توسط دکتر حسن بلوردی معاون فنی و مهندسی ایرانسل به نمایندگی از ایشان پذیرفته شد.
حضور وزرای صنعت، معدن و تجارت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، امور اقتصادی و دارایی، امور خارجه، معاون اجرایی رئیس جمهور، مشاور عالی رئیس جمهور، رئیس کل بانک مرکزی، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و روسای صنایع و معادن، نیرو و برنامه و بودجه در ادوار مختلف جشنواره از یک سو و استقبال دستگاه ها از سوی دیگر نشان از جایگاه ویژه این مراسم دارد.
از مهم ترین مولفه های این ارزیابی می توان به میزان آشنایی با برند، جایگاه اجتماعی برند، ضریب نفوذ برند، وفاداری مشتری، رضایت و وفاداری کارکنان و همچنین شاخص های مربوط به سهم بازار، فروش، توزیع و … اشاره کرد.
از جمله محورهای برگزاری این جشنواره می توان به انتخاب و معرفی برندهای مطرح در حوزه صنعت مالی، انتخاب و معرفی شرکت های پیشرو در عرصه اقتصاد ملی، انتخاب و معرفی برندهای شخصی تاثیرگذار در عرصه تجارت در ایران، انتخاب و معرفی برندهای مطرح در حوزه تجارت و تجارت در ایران اشاره کرد. معرفی استارت آپ های پیشرو در صنعت و تجارت، انتخاب و معرفی مدیران تاثیرگذار در عرصه کسب و کار و تولید ملی و انتخاب و معرفی صد برند مطرح ایرانی را برشمرد.
ایرانسل سال گذشته موفق شد در سیزدهمین دوره جشنواره در بین 100 برند برتر ایرانی قرار گیرد.
در ارزیابی های انجام شده در این جشنواره، 100 برند مطرح بازار ایران در حوزه های مختلف شناسایی و در مراسم پایانی از بین این 100 برند، از 20 برند برتر با اهدای لوح و تندیس ویژه تجلیل شد.
تحریریه ICTNN شبکه خبری