میودراگ کوواچویچ، طراح اصلی Payday 3 از استودیو Starbreeze فاش کرده است که در زمان راه اندازی چهار حالت دشواری وجود خواهد داشت: “عادی، سخت، بسیار سخت و فوق العاده سخت”. سطح “عادی” برای مبتدیانی است که بازی را یاد می گیرند.
هنگام تراز کردن، «سخت» به عنوان سختی «پیشفرض» در نظر گرفته میشود، و هنگامی که یک بارگیری آسان پیدا کردید، مرحله بعدی «بسیار سخت» است.
بازیکنان کهنه کار احتمالاً در سختی دوم شروع خواهند کرد، اما یک چالش حتی بالاتر وجود دارد. یعنی سطح Overkill که به عنوان یک “سختی بی رحمانه و غیرمنصفانه” برنامه ریزی شده است.
کوواچویچ می گوید:
دشمنان و سلامت آنها بین سطوح دشواری تغییر نمی کند. بلکه تعداد، دقت و آسیبی که می توانند وارد کنند تنظیم می شود. ایده این است که مردم را به بازی با یکدیگر تشویق کنیم.
یکی از احساساتی که میخواهیم از آن اجتناب کنیم، موقعیتی است که یا باید سطوح آسانتری را بازی کنید که پس از مدت کوتاهی از انجام بازی خسته میشوید، یا مجبور میشوید سطوح سختتری را انتخاب کنید که بعد از مدتی شما را خسته میکند. برای مدتی سردرگم
عنوان Payday 3 در تاریخ 21 سپتامبر (30 شهریور) برای Xbox Series X/S، PS5 و PC منتشر خواهد شد. این بازی انحصاری برای کنسول های نسل فعلی است تا “بهترین تجربه ممکن” را ارائه دهد.
منبع: GamingBolt