نینتندو هیچ مشکلی برای تبدیل پرنسس زلدا به یک شخصیت قابل بازی در سری The Legend of Zelda ندارد، اما به شرطی که گیم پلی بازی به اندازه کافی خوب باشد.
The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom هفته گذشته منتشر شد و اگر چیز دیگری لو نرود، می دانیم که مانند همیشه در این بازی نقش پرنسس زلدا را بازی نخواهیم کرد. نینتندو می گوید که “بازیکنان را به کنترل شخصیت با آغوش باز است، اما به شرطی که گیم پلی خاصی برای شاهزاده وجود داشته باشد.
ایجی آئونوما، تهیه کننده سریال The Legend of Zelda در مصاحبه با VanityFair گفت:
ما معتقدیم که بالاترین اولویت ایده گیم پلی بازی است، اگر به این نتیجه برسیم که گیم پلی بازی در بهترین حالت ممکن برای کنترل زلدا است، می توان این شخصیت را قابل بازی کرد. بنابراین، از آنجایی که نمی دانیم گیم پلی بازی بعدی چگونه خواهد بود، نمی توانیم بگوییم چه سرنوشتی در انتظار زلدا است.
آنوما ایجی
حتی با وجود اینکه تمام نسخه های مجموعه نام زلدا را دارند، این شخصیت هرگز به طور کامل و قطعی قابل بازی نبود. او علاوه بر اینکه در قسمت هایی از The Legend of Zelda: Spirit Tracks قابل کنترل بود، در سری Super Smash Bros نیز بسیار قدرتمند ظاهر شد. با این حال، به نظر می رسد که نینتندو هرگز راضی به جایگزینی او با لینک نبود.
طرفداران سال ها منتظر بازی در نقش پرنسس زلدا بودند و با توجه به پتانسیل داستان، بسیاری امیدوار بودند که کنترل این شخصیت را در Tears of the Kingdom به دست بگیرند. امیدی که بار دیگر به بن بست خورد. پس باید منتظر ماند و دید که آنوما و تیمش از این شخصیت محبوب به عنوان شخصیت اصلی یا حداقل یکی از شخصیت های اصلی قابل بازی در آینده استفاده خواهند کرد.
منبع: Games Radar