مرکز عملیات اصفهان یکی از بزرگترین هاب تیپاکس در کشور است که برای خدمات رسانی سریع و به روز و همچنین رفاه حال مشتریان شروع به فعالیت کرده است. با راه اندازی این هاب بسته های ارسالی از مبدا اصفهان یا شهرهای جنوبی کشور در بازه زمانی 24 تا 48 ساعته به مقصد می رسند و مانند گذشته درب منزل از مبدا جمع آوری و تحویل می شوند. مقصد.
مهرداد فاخر، مدیرعامل تیپاکس به مناسبت افتتاح این هاب و در پاسخ به این سوال که چرا تیپاکس بر نوآوری از ارزش های برند خود تاکید دارد، گفت: 61 سال پیش تیپاکس به عنوان یک شرکت نوآور و خدمات تحویل سریع افتتاح شد. خانه به در اختراع شد و به کار خود ادامه داد. در دهه 1990 انقلاب دیگری در تیپاکس رخ داد و تیپاکس به سمت یک پلتفرم آیه حرکت کرد و شروع به حرکت به سمت تحول دیجیتال کرد.
وی افزود: در گذشته اگر بستهای از اصفهان به مشهد ارسال میشد، ابتدا به مرکز تهران ارسال میشد و سپس مجدداً آنالیز و بارگذاری میشد، اما با افتتاح این هاب، همه این موارد ادامه یافت. گفت. این خطوط به صورت مستقیم کار می کنند و بسته ها از اصفهان به مشهد، بوشهر، تبریز، هرمزگان و … به صورت مستقیم ارسال می شود و فرآیند تحلیل و بارگیری به مقصد در هاب اصفهان انجام می شود.
تیپاکس همواره در تلاش است تا زیرساخت های خود را بهبود بخشد، خدمات مناسب به مشتریان خود ارائه دهد و تجربه خوبی از ارسال بسته ها ایجاد کند.
وی ادامه داد: با باز شدن هاب ها، زمانی که برای هر بسته به مشتری اختصاص داده ایم به میزان قابل توجهی کاهش می یابد، همچنین از نظر کیفی، زمانی که بسته به طور مستقیم سفر می کند، تحویل بهبود می یابد و سلامت اکثر بسته ها تضمین می شود. ” او انجام می دهد”.
فاخر خاطرنشان کرد: در طول این سال ها تلاش کرده ایم تا سطح خدمات خود را چه از نظر جغرافیایی و چه از نظر کیفی افزایش دهیم که در تکمیل این تفکر با راه اندازی 700 نقطه تماس با مشتریان به بزرگترین شبکه پست خصوصی کشور تبدیل شده ایم. رسیدن به 1000 نقطه تماس یکی از اهداف ما تا پایان سال 1400 است.
مهرداد فاخر در ادامه به معرفی محورها و دفاتر منطقه ای پرداخت و گفت: دفاتر منطقه ای به نوعی ستاد مرکزی کوچکی هستند که در مناطق مختلف ایجاد شده اند و کار آنها مشابه کار ستاد مرکزی تهران است و کانون ها جمع آوری و مراکز توزیع بسته به «تا به امروز چندین دفتر منطقه ای و قطب در نقاط مختلف کشور افتتاح کرده ایم و هدف ما اتصال این مراکز به یکدیگر است. .
وی گفت: در طول این سال ها، ما همیشه سعی کرده ایم پورتال های جدیدی را به تیپاکس اضافه کنیم، این پورتال ها شامل اپلیکیشن My Tipax و پلتفرم ETipax است که مشتریان را قادر می سازد از آن استفاده کنند. آنها می توانند سفارشات خود را به صورت جمعی ثبت و مدیریت کنند. همه این خدمات برای مکانیزه کردن و تسهیل کار مشتریان ایجاد شده است.
م. خ
تیم تحرریه شبکه خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات