NetEase از افتتاح استودیوی بازی سازی جدید خود به نام Anchor Point خبر داد که توسط طراح اصلی Control، Paul Ehreth تاسیس شده است.
دفتر اصلی استودیو جدید Anchor Point در بارسلون اسپانیا و دفتر دوم آن در سیاتل ایالات متحده آمریکا واقع شده است. تمرکز این استودیو بر روی توسعه بازی های اکشن ماجراجویی برای کنسول ها و رایانه های شخصی خواهد بود.
Paul Ehreth که قبلاً به عنوان طراح کمپین در Halo 4 و Halo 5 کار می کرد، به همراه مدیر اجرایی Pere Torrents که قبلاً همان نقش را در دفتر Smilegate بارسلونا داشت، به تیم ملحق می شود.
به گفته Netizens، دیگر توسعه دهندگان Anchor Point قبلا روی بازی هایی مانند Ghost of Tsushima، Red Dead Redemption 2 و The Division کار کرده اند. این استودیو حدود 100 موقعیت آزاد دارد و به دنبال جذب توسعه دهندگان، هنرمندان فنی و طراحان برای کار در دفاتر خود، از راه دور یا به روش ترکیبی است.
بنیانگذار Anchor Point درباره افتتاح این استودیو گفت:
چیزی که ما سعی در ایجاد آن داریم یک ماجراجویی جدید و یک تجربه منحصر به فرد است که افراد را هر بار که بازی را انجام می دهند شگفت زده می کند. ما از NetEase Games سپاسگزاریم که به ما آزادی خلاقانه و منابع برای ساختن دنیایی به هم پیوسته ای را که فراتر از بازی ها و به داخل گسترش می یابد، می دهد. رسانه های دیگر
اوایل سال جاری، نتایزن Skybox Labs، توسعه دهنده عناوین Halo و Minecraft را خریداری کرد. خرید این استودیو کانادایی آخرین مورد از یک سری خریدهای استودیویی توسط شرکت چینی NetEase در سال های اخیر بود که شامل توسعه دهندگان سابق استودیوهای Grasshopper Manufacture و Quantic Dream می شود. از طرفی سال گذشته، توشیهیرو ناگوشی، خالق سری Yakuza، به Netizens پیوست و استودیوی خود را با نام Nagoshi Studio ایجاد کرد.