او در ادامه توضیح داد که طبق منابع خود، بازیهای بزرگ باید به حداکثر فروش 10 میلیون واحدی برسند که با عناوین دارای مجوز آسانتر است. با این حال، به نظر می رسد جف گراب دقیقاً با این تصور موافق نیست، زیرا تناقضاتی وجود دارد.
برای مثال می توان به بازی God of War Ragnarok اشاره کرد. استودیوی سانتا مونیکا مدتی پیش اعلام کرد که مجموع فروش این عنوان محبوب به بیش از 10 میلیون نسخه رسیده و آن را به پرفروش ترین بازی انحصاری پلی استیشن تبدیل کرده است. این بازی در حال حاضر بر روی کنسول های پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 در دسترس است.
به گفته جف گراب، که به خاطر منابع مختلفش در صنعت بازی شهرت دارد، ناشران بزرگ تنها در صورتی بازیهای AAA را سودآور میدانند که بتوانند بیش از 10 میلیون نسخه بفروشند. آقای گراب اخیراً در توییتر افکار جدید خود را در مورد وضعیت فعلی بازی های AAA به اشتراک گذاشته است. از تجزیه و تحلیل او از منابع، او احساس می کند بازی های دارای مجوز به عنوان بزرگترین داستان موفقیت این دوره دیده می شوند، و این چیزی است که از ناشران بزرگ برای 5 سال آینده انتظار می رود.
بر اساس یک گزارش جدید، بازیهای AAA در صورت فروش بیش از 10 میلیون نسخه، توسط ناشران بزرگ سودآور تلقی میشوند.