پیش از این، مت بوتی، رئیس استودیو ایکسباکس نیز اعلام کرده بود که Undead Labs از کمک Coalition برای انتقال برخی از فناوریهای مربوط به سری Gears برای توسعه State of Decay 3 استفاده خواهد کرد. او افزود که تمام روز را در این بازی گذرانده است. شهر سیاتل و این استودیو اطمینان حاصل کنند که نسخه سوم سری State of Decay مراحل توسعه را پشت سر می گذارد.
بر اساس اطلاعات منتشر شده در صفحه لینکدین آقای آلن دیکفوس، بازیگر اصلی کات سین های State of Decay 3، این عنوان برخلاف نسخه های قبلی که از کات سین های از قبل رندر شده استفاده می کردند، شامل کات سین های درون بازی نیز می شود.
Undead Labs از صحنه های سینمایی برای توسعه State of Decay 3 استفاده خواهد کرد.
علاوه بر این، با توجه به اطلاعات موجود در صفحه لینکدین آقای Simon Sherr، مدیر انیمیشن و فناوری آزمایشگاه های Undead، مایکروسافت در حال ایجاد یک استودیوی جدید برای کمک به Undead Labs است که اعضای آن مسئول فناوری انیمیشن هستند. در موتور بازی سازی Unreal Engine 5. این تیم جدید با تمامی استودیوهای ایکس باکس برای فرآیندهای توسعه و ایجاد در زمینه فناوری انیمیشن همکاری خواهد کرد.
State of Decay 3 در تاریخ نامشخصی برای پلتفرم های Xbox Series X/S و PC منتشر خواهد شد.
او همچنین اضافه کرد که State of Decay 2 نیز همچنان از نظر تعداد بازیکنان به رشد خود ادامه داد و از زمان عرضه به رکورد 11 میلیون بازیکن در سری جدید رسید. تمامی فعالیت هایی که Undead Labs از زمان انتشار State of Decay 2 انجام داده اند، در واقع آزمون و خطا برای تولید نسخه سوم این سری بوده است.
تحریریه ICTNN شبکه خبری