ما می خواستیم کاری بر خلاف Resident Evil انجام دهیم. من این مجموعه را دوست دارم، اما آن را بیش از حد می دانم. به عنوان مثال، شما در مقابل عنکبوت های غول پیکر قرار می گیرید و سریال بر انواع دشمن تمرکز می کند، [افراطی] است. اگر این بازی در مورد روابط صمیمانه بود و عشق بی قید و شرط والدین به فرزندانشان و اتفاقات تلخ و شیرین آن رابطه را بررسی می کرد چه؟
نیل دراکمن
نیل دراکمن در مصاحبه اخیر خود در مورد قصد استودیو Naughty Dog برای متمایز کردن The Last of Us از Resident Evil صحبت می کند.
می توان گفت هر چقدر هم که تلاش کنیم، همیشه یک الگو، یک اشاره یا یک ارتباط کوچک بین آثار جدید و قدیمی وجود دارد. با گذشت زمان، ایجاد یک ایده کاملا جدید و منحصر به فرد دشوارتر می شود. عنوانی مانند The Last of Us که یکی از بهترین بازی های تاریخ به حساب می آید، خالی از شباهت نیست.
حال باید نگاهی به روند ساخت بازی بیندازیم و ببینیم Naughty Dog چه برنامه ای برای ساخت آن در سر داشته است. نیل دراکمن طی مصاحبه اخیر خود با هالیوود ریپورتر به این سوال پرداخته و یکی از مهم ترین نکات را در متفاوت ساختن این عنوان از سریال ترسناک محبوب کپکام در نظر گرفته است.
Naughty Dog و Druckman ادامه دادند و یکی از جذابترین داستانهای تاریخ بازیهای ویدیویی را خلق کردند. جوایز و استقبالی که از این بازی دریافت کردند نیز گواه این مدعا است.
انجام کاری غیرعادی، حتی اگر کاملاً اصلی نباشد، می تواند تأثیر زیادی داشته باشد.
درست است که داستان نسخه دوم بینندگان را از هم جدا کرد، اما بازی اول همچنان محبوب است و بازسازی آن نیز سال گذشته منتشر شد. همانطور که می دانید سریال اقتباسی HBO نیز به زودی پخش خواهد شد.
وقتی منتقدان مختلف The Last of Us را بررسی کردند، از نبود تنوع دشمن تحت تأثیر قرار نگرفتند. آنها خواهان اقدام بیشتر بودند، اما این عنوان در خدمت این هدف نبود. این بازی از ابتدا قرار بود در مورد زندگی جوئل و الی و روند تبدیل آنها از دو غریبه به دو نفر باشد که برای یکدیگر مانند پدر و دختر هستند.
تحریریه ICTNN شبکه خبری