فولادیان در خصوص وضعیت کیفی خدمات دستگاه ها در پنجره ملی خدمات هوشمند دولت تصریح کرد: در حال حاضر سازمان امور مالیاتی و سازمان تامین اجتماعی و چندین دستگاه اجرایی دیگر در ارائه خدمات خود از طریق این درگاه پیشرو هستند و بقیه اجساد نیز در حال تکمیل است. خدمات خودشان هستند
به گزارش ICTNN، از سازمان فناوری اطلاعات ایران، مجید فولادیان، مدیرکل دفتر نظارت و نظارت بر اجرای دولت الکترونیک با اعلام این خبر اظهار داشت: مرحله اول اتصال دستگاه ها به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند. در حال تکمیل است و در گام بعدی به دنبال افزایش کیفیت خدمات هستیم. ما در این پورتال ارائه شده است.
فولادیان عدم همکاری برخی از دستگاه های پرمخاطب در اتصال به پنجره ملی خدمات هوشمند دولت را به دلیل نبود پنجره واحد خدمات، نبود سیستم متمرکز با امکان احراز هویت الکترونیکی، عدم تحویل می داند. از میان برخی خدمات دستگاه ها و نقص داده ها در برخی از بانک های اطلاعاتی ملی مهم ترین است. وی مشکلات این حوزه را بیان کرد و ابراز امیدواری کرد که این مشکلات هر چه زودتر برطرف شود.
تیم تحرریه شبکه خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات