ویژگی های جدیدی برای کمک به تولیدکنندگان محتوا در باشگاه ارائه می شود ، همانطور که رقبای فناوری های بزرگتر مانند فیس بوک و توییتر قابلیت های صوتی اجتماعی رقابتی را معرفی کرده اند.
به گزارش رویترز ، باشگاه خانه اعلام کرد که قابلیت ضبط مکالمات و پاسخ های مستقیم مورد آزمایش قرار گرفته است و ظرف چند هفته در اختیار تولیدکنندگان محتوا قرار می گیرد. اما قابلیت به اشتراک گذاری کلیپ های کوتاه از روز پنجشنبه آغاز شد.
پل دیویسون ، خالق و مدیرعامل باشگاه خانه ، در مصاحبه ای گفت: “رشد محتوای سازندگان در حال حاضر بسیار دشوار است.” هر زمان که می خواهید یک زمان عالی یا یک نقل قول عالی ایجاد کنید ، می توانید آن را به طور گسترده با پیوندی که افراد را در مورد محل عضویت در باشگاه راهنمایی می کند ، به اشتراک بگذارید.
به گزارش ICTNN ، باشگاه خانه اعلام کرد که این برنامه همچنین یک ویژگی جستجوی پیشرفته را ارائه می دهد که به مردم کمک می کند اتاق های پخش زنده ، برنامه ریزی شده و کاربران را براساس علایق خاص خود پیدا کنند.
ICTNN
تیم تحرریه شبکه خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات
شبکه اجتماعی صوتی Club House توانایی ضبط و پاسخ مستقیم (بازپخش) مکالمات و بارگذاری کلیپ های 30 ثانیه ای را برای اشتراک گذاری در این پلت فرم یا سایت های دیگر ارائه می دهد.