به گفته گزارشگر اقتصادی IRNA ، محمد احمدی روز شنبه در کنفرانس ملی مدیران شرکت پست با هدف شرکت در دانش و رویکرد مبتنی بر دانش به توضیح برنامه های عملیاتی ، افزود: “تمرکز اصلی بر توسعه روابط بین شهری و ایجاد ارزش از طریق ظرفیت های کلیدی سازمان پست است.” این سازمان با سابقه موفقیت آمیز در زنجیره ارزش و خدمات ، به عنوان یکی از سازمانهای اصلی کشور معرفی شده است که واسطه بین دولت و مردم را بازی می کند.
وی تأکید کرد که برنامه های استراتژیک شرکت ملی پست بر توسعه این رویکرد و دستیابی به اهداف خود تأکید می کند و از این نظر همکاری با سازمان هایی مانند ثبت نام ، انجمن هلال احمر ، مرکز شماره گذاری ملی و سایر موسسات برای بهبود سیستم های دارای مکان و شناسایی افراد و شرکت ها.
مدیرعامل شرکت پست به اهمیت سیستم حاکمیت و نقش فن آوری های دیجیتال در بهبود کارآیی و بهره وری اشاره کرد: هدف شناسایی افراد مؤثر و مولد در ساختار E- دولتی و تعریف و شناسایی فعالیت های اقتصادی و خدمات بر اساس این شناسایی است. این فرایند با همکاری دستگاه های مختلف بر اساس برنامه های استراتژیک دنبال می شود.
وی با اشاره به توسعه فن آوری های هوشمند و استفاده جدید در خدمات پستی ، گفت: از جمله توزیع محصولات در نمایشگاه کتاب و افزایش ترافیک و رضایت عمومی ، که نشان دهنده پیشرفت در مسیر دیجیتال سازی است. همچنین ، نقش شبکه های پستی در توسعه اقتصادی و رشد کشور تأکید کرده است که هر یک از آنها افزایش در ساختارهای اقتصادی منجر به رشد 2 درصدی در اقتصاد کشور می شود.
مدیرعامل شرکت پست همچنین بر اهمیت مسئولیت پذیری ، بهبود کیفیت و دسترسی بهتر به خدمات برای عموم تأکید کرد: پروژه های کوتاه مدت در این زمینه ، مانند بهبود مرکز امور مشتری ، در حال توسعه هستند و با داخلی و توافق ، این سرویس ها در تلاشند تا خدمات را مؤثرتر و مؤثرتر کنند.
وی گفت: “به طور کلی ، برنامه های عملیاتی و استراتژیک برای توسعه خدمات پستی و بهره برداری بهتر از فناوری های جدید در آینده نزدیک ترسیم شده است.”
تیم تحرریه شبکه خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات