به گزارش ICTNN، محمود لیایی معاون وزیر ارتباطات امروز در همایش 2 روزه کارشناسان روابط عمومی شبکه پست کشور گفت: روابط عمومی شرکت ملی پست رتبه اول را در بین روابط عمومی کشور دارد و انتظار ما از روابط عمومی این است که فاصله آن حفظ روابط عمومی با سایر سازمان های وزارتخانه باشد.
قدری تاکید کرد: روابط عمومی شرکت ملی پست در سه سال اخیر توانسته ارتباط خوبی با مردم و رسانه ها برقرار کند. با توجه به اینکه شرکت ملی پست روزانه 2 میلیون مخاطب دارد و نارضایتی حتی یک درصد از این مخاطبان باعث 20 هزار شکایت می شود، این اتفاق نیفتاد و ارتباط موثری شکل گرفت.
تیم تحرریه شبکه خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات
وی افزود: فلسفه اصلی روابط عمومی مردم هستند. اگر روابط عمومی با رسانه ها و مردم در تضاد باشد نشان دهنده سطح کم بلوغ آن است. روابط عمومی با عملکرد مناسب خود از بسیاری از تنش ها جلوگیری می کند.
در ادامه محمدرضا قادری یکی از اعضای هیئت مدیره شرکت ملی پست گفت: طول عمر روابط عمومی در سازمان های ما زیاد نیست و به همین دلیل بسیاری از سازمان ها تعریف درستی از روابط عمومی ندارند و آن را نمی فهمم.” بسیاری از سازمان ها روابط عمومی را صرفا تشریفات و هماهنگ کننده رویدادها می دانند.
وی افزود: برای روابط عمومی شرکت ملی پست یک سال اینترنت و مکالمه رایگان به همراه لپ تاپ در نظر گرفته شده است که در اختیار آنها قرار می گیرد.
تحریریه ICTNN شبکه خبری