زارع پور تاکید کرد: در شرکت پست به عنوان حامی اقتصاد دیجیتال ظرفیت های بزرگی وجود دارد که باید از دولت بالقوه محقق شود. این مجموعه باید با همکاری بخش خصوصی چابک، فعال و متحول شده و خدمات بهتری به مردم ارائه دهد.
وی یادآور شد: سرمایه اجتماعی اعتماد مردم است و هرگز نباید این سرمایه خدشه دار شود، سرعت ارائه خدمات با کیفیت موجب اعتماد مردم می شود. قرار بر این شد که همکارانم در شرکت پست با هوشمندسازی فرآیند تحویل و تحویل میزان رضایتمندی مردم را تحلیل کنند و سرعت و کیفیت کار خود را به صورت مستمر زیر نظر داشته باشند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: میدانم اقداماتی برای بهبود شرایط سخت کاری و معیشت کارکنان پست انجام شده است اما این موارد را کافی نمیدانم و راهکارهایی را برای بهبود درآمد کلی شرکت و در نتیجه بهبود آن دنبال میکنم. شرایط زندگی کارکنان پست.”
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خاطرنشان کرد؛ تنوع در سبد خدمات پستی و استفاده از فناوری های نوین در زنجیره خدمات پستی نیز زمینه ساز ارتقای این شرکت است. هزینه خدمات در شرکت همچنان بالاست و باید با راهکارهای تکنولوژیکی هزینه ها را کاهش داد.
به گزارش روز یکشنبه ICTNN، «عیسی زارع پور» در پست اینستاگرامی خود نوشت: امروز در جمع اعضای هیئت مدیره و مدیران شرکت ملی پست پیگیر مشکلات این شرکت باسابقه بودم.
زارع پور گفت: هیچ گاه فراموش نکرده ایم که کارکنان پست در زمان شیوع کرونا و برای انجام کار مردم چه زحماتی را متحمل شدند. قدردانشان هستم، خدا رحمتشان کند.
تیم تحرریه شبکه خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات
وی تاکید کرد: از ابتدای مسئولیت خود در وزارت ارتباطات تا به امروز همواره پیگیر وضعیت معیشتی کارکنان شاغل در این پست بوده ام و از این پس نیز خواهم بود.
تحریریه ICTNN شبکه خبری