پس از مشاهده یک محصول در توییتر، کاربران برای پرداخت به وب سایت فروشنده هدایت می شوند.
این آزمایش مبتنی بر ویژگی قبلی است که توسط توییتر در سال گذشته راه اندازی شد و به برندها اجازه می دهد تا حداکثر پنج محصول را در پروفایل توییتر خود نمایش دهند.
ICTNN/
تیم تحرریه شبکه خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات
به گزارش رویترز، توییتر در حال آزمایش خرید زنده است و به مردم این امکان را می دهد که لباس، لوازم جانبی و سایر موارد را در حین تماشای ویدیوهای برند در مورد محصولات خود خریداری کنند.
اپراتور آمریکایی Verizon که در این تست شرکت می کند، قاب آیفون و شارژرهای بی سیم را در فروشگاه توییتر خود معرفی کرده است.
توییتر اعلام کرده است که نسخه آزمایشی ویژگی «Twitter Shops» برای کسب و کارهای منتخب در ایالات متحده در دسترس خواهد بود و برای کاربرانی که از نسخه آیفون اپلیکیشن توییتر استفاده می کنند، قابل مشاهده خواهد بود.
به گزارش ICTNN، فیسبوک و اینستاگرام که تحت مالکیت Meta Platforms هستند، پیشرو در تجارت اجتماعی هستند و شرکت ها را قادر به ایجاد فروشگاه های مجازی و فروش محصولات خود کرده اند.
برای به دست آوردن سهمی از بازار 45 میلیارد دلاری رسانه های اجتماعی، توییتر در حال آزمایش است تا به شرکت ها اجازه دهد تا 50 محصول را در پروفایل خود بفروشند.
تحریریه ICTNN شبکه خبری