ICTNN
تیم تحرریه شبکه خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات
نکته قابل تاکید این است که قبل از تماس با شماره 20117 برای گزارش نقص تلفن، هر مشترک باید از سالم بودن تلفن و سیم کشی داخل ساختمان اطمینان حاصل کند. همچنین در صورت عدم انجام اقدامات لازم در این خصوص، مشترک می تواند برای پیگیری تعمیر خرابی تلفن خود با شماره 2021 تماس بگیرد. لذا مشترکین پس از تماس با شماره 20117 اطلاعات خود را ارسال و نسبت به رفع مشکل اقدام نمایند.
لازم به ذکر است پاسخگوی مشترکین در زمینه تعمیر خرابی تلفن از طریق سامانه 1396، سامانه پاسخگویی مکانیزه در تمامی مراکز مخابراتی استان های کشور فعال است و مشرکان می توانند در هر زمان که بخواهند شماره تلفن های خراب خود را با تماس تلفنی اعلام کنند. از روز و شب
به گزارش ICTNN، کد 17 و 117 سامانه گزارش و تعمیر عیب تلفن ثابت از 12 اسفند 92 تغییر یافت و از آن زمان اعلام شده است که مشترکان برای اطلاع رسانی و تعمیر خرابی تلفن خود با شماره 20117 و شماره تلفن خراب خود تماس بگیرند. تلفن ثابت به این سامانه گزارش دهند تا در اسرع وقت مشکل گوشی آنها برطرف شود.
مشترکین در صورت خرابی خط ثابت و راه اندازی مجدد باید به جای 117 با شماره 20117 تماس بگیرند.
تحریریه ICTNN شبکه خبری