ناتلینگ امروز یک قدم بزرگ استراتژیک را اعلام کرد: برند اقتصادی CMF، که هدف آن تهیه محصولات مقرون به صرفه است ، قرار است به یک شرکت تابعه کاملاً مستقل تبدیل شود. مهمتر از همه ، دفتر مرکزی این شرکت تولید ، تحقیق و توسعه جدید ، کشور هندوستان خواهد بود این تصمیم ، همراه با سرمایه گذاری 5 میلیون دلاری ، اهمیت روزافزون بازار هند را روشن می کند و برای تمایز مارک های آن.
خلاصه و مهمترین امتیاز
استقلال CMF: ناتلینگ این را اعلام کرد برند اقتصادی CMF به یک به یک شرکت تابعه مستقل مقادیر
دیر الدین در هند: عملیات ، تولید ، تحقیق و دفتر مرکزی توسعه CMF به هندوستان منتقل می شود
سرمایه گذاری عالی: این شرکت قصد دارد با شریک هندی خود ، Optimus ، بیشتر همکاری کند 5 میلیون دلار در سه سال آینده سرمایه گذاری کنید و بیش از 5 شغل ایجاد کنید.
دلیل استراتژیک: این تصمیم به دلیل موفقیت چربی بزرگ در بازار هند گرفته شده است و CMF بر بخش اقتصادی (کمتر از 2 دلار) متمرکز شده است که این بخش غالب بازار هند است.
محافظت از نام تجاری اصلی: این استقلال به برند اصلی اجازه می دهد تا تمرکز خود را بر روی بازار حق بیمه حق بیمه (1 تا 2 دلار) حفظ کند و یک تصویر تجاری متمایز را حفظ کند.

CMF Phone 2 Pro با Airbads این مارک
جزئیات سرمایه گذاری و همکاری مشترک
ناتلینگ که در لندن واقع شده است ، ابتدا یک علامت CMF را با ابزار هوایی و یک ساعت هوشمند ارائه داده است و از آن زمان تلفن های هوشمند به نمونه کارها محصولات برند اضافه شده اند.
این شرکت اعلام کرد که برای بخش تولید ، با نامگذاری یک شرکت هندی بهینه وارد کردن سرمایه گذاری مشترک می شود اگرچه ساختار دقیق این همکاری مشخص نشده است ، هدف از سرمایه گذاری بیش از آن است 5 میلیون دلار در سه سال آینده ناتلینگ میزان سرمایه ای را که اخیراً به این پروژه جذب شده بود ، مشخص نکرد.
چرا هند به عنوان دفتر مرکزی CMF انتخاب شد؟
تصمیم به انتخاب هند به عنوان یک مرکز عملیاتی کاملاً منطقی CMF از چند طریق. کارشناسان دو دلیل اصلی این مرحله را ذکر می کنند:
1. سازگاری کامل با بازار
تلفن هوشمند CMF با قیمت کمتر از 2 دلار آنها آزاد شدند. این دقیقاً محدوده قیمت است که بر بازار هند حاکم است. طبق گزارش IDC ، بیش از 1 ٪ تلفن های فروخته شده در هند در سه ماهه دوم دلار به 2 دلار قیمت داشتند.
علاوه بر این ، هند بیش از 2 ٪ یکی از سهم بازار تلفن هوشمند همچنین قدرتمندترین بازار برند Natling است. این شرکت در سه ماهه دوم با رشد سالانه 1 ٪این سریعترین رشد در بین همه مارک های هند را مشاهده کرده است.
2. متمایز و محافظت از هویت برند
یک گزارش منبعاین استراتژی که (صلیب) در صنعت فناوری بسیار رایج است (مانند جدایی POCO از شیائومی یا افتخار هواوی). ناکاند سینگ ، معاون رئیس جمهور IDC هند می گوید ، می گوید
“این یک گام منطقی است ، زیرا Nating می خواهد از تأثیر تصویر برند اقتصادی CMF بر برند اصلی خود جلوگیری کند ، به ویژه هنگامی که Nating قصد دارد روی وسط کلیپ بازار (1 تا 2 دلار) تمرکز کند.”
کارل ب.مدیرعامل ناتلینگ گفت: “CMF از زمان راه اندازی آن به خوبی در بازار مورد استقبال قرار گرفته است.” “ما اکنون در موقعیتی منحصر به فرد قرار داریم تا آن را به اولین مارک واقعاً گوشی هوشمند جهانی در هند تبدیل کنیم.”
نظر شما چیست؟
تصمیم استقلال برند CMF تمرکز روی هند یک اثر هوشمندانه و چند منظوره است. این مرحله CMF را در قلب بزرگترین بازار خود قرار نمی دهد و از قابلیت های رشد عظیم آن استفاده می کند ، بلکه به برند اصلی ناخن اجازه می دهد تا هویت طراحی خود را بدون آسیب حفظ کند.
CMF Phone 2 Pro به طور رسمی فاش شد: نسل دوم طراحی استاندارد با لوازم جانبی متنوع تر
نظر شما در مورد این تصمیم هیچ چیز نیست؟ آیا تلفن های CMF برای شما جذاب هستند؟
برای دوستان خود ارسال کنید
منبع: https://toranji.ir/2025/09/25/%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%AF-%D8%A7%D9%82%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D8%AF%DB%8C-cmf-%D9%85%D8%B3%D8%AA%D9%82%D9%84-%D9%85%DB%8C%D8%B4%D9%88%D8%AF-%D9%86%D8%A7%D8%AA%DB%8C%D9%86%DA%AF-%D9%87%D9%86%D8%AF/
تحریریه ICTNN شبکه خبری