روند بازسازی The Prince of Persia: The Sands of Time دو سال پیش توسط یوبی سافت مونترال مجدداً راه اندازی شد و از صفر شروع شد و اکنون تیم تورنتو برای تسریع روند به شعبه مونترال اضافه شده است.
یوبی سافت تورنتو از طریق حساب کاربری خود در پلتفرم X اعلام کرد که بازی Prince of Persia: The Sands of Time Remake را به خط لوله اضافه کرده است.
ما بسیار هیجان زده هستیم که به گذشته برگردیم و خلاقیت، فناوری به روز و تخصص خود را با دوستان خود در Ubisoft Montreal به اشتراک بگذاریم.
Ubisoft Toronto در سال 2010 تاسیس شد و از آن زمان به عنوان استودیوی اصلی روی بازی هایی مانند Splinter Cell: Blacklist، Far Cry 6 و Watch Dogs: Legion کار کرده است. آنها در حال حاضر روی بازسازی اولین بازی Splinter Cell کار می کنند.
اخیراً در گزارشی جدید، Insider Gaming فاش کرد که بهتر است آنچه را که در تریلر بازسازی Prince of Persia: The Sands of Time دیدید، فراموش کنید، زیرا این بازسازی در ابتدا از هیچ بازسازی داخلی شده است. اگرچه در اطلاعیه رسمی یوبی سافت ذکر شده است که شعبه مونترال بر اساس آنچه پونا و بمبئی ساخته بودند ساخته شده است، ظاهراً اینطور نیست. طبق ویدیویی که در سایت Insider Gaming منتشر شده و بدون تبلیغات در اختیار آنها قرار گرفته است، این ویدیو کاملاً با تریلر رونمایی متفاوت است. با توجه به وضعیت بازی در ویدیوی فاش شده، بازی در مراحل اولیه توسعه قرار دارد و احتمالا زمان زیادی تا انتشار آن باقی خواهد ماند.
یکی از منابع داخلی گزارش می دهد که بازی Prince of Persia: Sands of Time Remake اکنون رویکردی «واقع گرایانه» دارد. همه چیز از ابتدا ساخته شده است. از تبدیل صفر تا صد گرافیک تا انیمیشن ها و مکانیک های رزمی و پارکور جدید. پروژه از ابتدا شروع شد، به این معنی که داستان بازنویسی شد، موشن کپچر دوباره انجام شد و گیم پلی دارای عناصر جدیدی بود.
خودی ها بر این باورند که یوبی سافت به زودی اخبار جدیدی در مورد این بازی به اشتراک خواهد گذاشت، اما تاریخ انتشار آن مشخص نیست.