استودیو Insomniac Games خالق مجموعه Marvel's Spider-Man می خواهد سطح رئالیسم بصری را در اثر بعدی خود یعنی Marvel's Wolverine به میزان قابل توجهی افزایش دهد.
Marvel's Wolverine توسط Insomniac Games در حال توسعه است و به نظر می رسد که آنها اهداف بلندپروازانه ای را از نظر کیفیت بصری دنبال می کنند. در یکی از اسلایدهای لو رفته از حمله سایبری Insomniac، این هدف گیری با استفاده از Hellblade 2: Senua's Sacrifice به عنوان یک مدل نشان داده شده است.
در این اسلاید، Insomniac توضیح می دهد که چگونه قصد دارد از اسکن واقعی برای خلق شخصیت های فوق العاده واقعی استفاده کند. آنها شخصیت Senua را از تریلرهای Hellblade 2 به عنوان نمونه ای از یک مدل رئالیسم متمرکز ذکر می کنند.
جدای از شخصیت ها، استودیو همچنین در مورد استفاده از اسکن های 4 بعدی برای ایجاد مواد واقعی در بازی صحبت می کند.آنها توضیح می دهند که چگونه می توان این مدل ها را در موتور رندر بازی رندر کرد و سپس به صورت هنری اصلاح کرد تا شخصیت های به یاد ماندنی و دوست داشتنی خلق شود.
Ninja Theory، سازنده بازی Hellblade 2، در تریلر اخیر بازی که در The Game Awards نمایش داده شد، مدل های شخصیتی بسیار چشمگیر و باورنکردنی را به نمایش گذاشت. این استودیو اعلام کرد که قصد دارد از طریق ضبط حرکت و فتوگرامتری به واقعیترین تصاویر ممکن دست یابد، روشی که Insomniac Games برای بازی Marvel's Wolverine نیز استفاده خواهد کرد.
بدون شک، استودیوهای فرست پارتی سونی مانند Naughty Dog و Santa Monica سالهاست که پیشرو هستند. بازی هایی مانند The Last of Us Part 2 و سری God of War گواه این موضوع هستند. اینسومنیاک گیمز با مدلهای شخصیتی نیز به خوبی عمل کرده است، اما به نظر میرسد که آنها قصد دارند وفاداری بصری را با بازی Marvel's Wolverine به سطح جدیدی برسانند.