هیدتاکا میازاکی، مدیر استودیوی FromSoftware در مصاحبه ای با وب سایت Gameinform در مورد مبارزه در Bloodborne و Sekiro صحبت کرد و اشاره کرد که استودیو قصد دارد در بازی بعدی از Sekiro فراتر برود.
وی با اشاره به سازوکارهای «تدافعی» و «تهاجمی» گفت:
(از لحاظ رزمی) به نظر من سطح بالاتری وجود دارد که بتوانیم به آن برویم و این مکانیک ها را بیشتر اصلاح و بهبود ببخشیم.
میازاکی معتقد است که فضایی برای بهبود سیستمهای رزمی FromSoftware وجود دارد و قصد دارد برای پروژههای آینده در این زمینه بهتر عمل کند.
بسیاری از بازیکنان بر این باورند که Sekiro: Shadows Die Twice یکی از بهترین سیستم های مبارزه در تاریخ بازی های ویدیویی را دارد. حال صحبت های میازاکی در مورد ارتقای این سیستم رزمی به سطح بالاتر می تواند هیجان بیشتری را برای پروژه های آینده FromSoftware ایجاد کند.