به نظر می رسد که مایکروسافت و اکتیویژن بودجه قابل توجهی را به بازاریابی بازی Call of Duty: Black Ops 6 اختصاص داده اند.
تایلر باهل، مدیر ارشد بازاریابی اکتیویژن طی مصاحبه ای با Variety در مورد بودجه بازاریابی آخرین نسخه از سری بازی های Call of Duty صحبت کرد. وی در این باره گفت:
بودجه بازاریابی Black Ops 6 نزدیک به یک فیلم پرفروش است. بدیهی است که ما می خواهیم این بازی فروش خوبی داشته باشد و از راه اندازی قسمت جدیدی از این فرنچایز خوشحال و هیجان زده هستیم. ما این احساس را داریم که Black Ops 6 به بازی طرفداران شماره یک در پاییز امسال تبدیل خواهد شد.
به طور کلی، من فقط می خواهم مردم داستان و کاری را که ما به عنوان یک گروه بازاریابی انجام می دهیم را دوست داشته باشند. من فکر می کنم برخی از کارها بسیار نوآورانه هستند. تبلیغات این بازی متفاوت و خاص بود و در جاهای مختلف نمایش داده می شد و این چیزی است که من را به وجد می آورد.
بازی Call of Duty: Black Ops 6 امروز به طور رسمی برای پلیاستیشن 5، پلیاستیشن 4، ایکسباکس سری X/S، ایکسباکس وان و رایانههای شخصی عرضه میشود.