Resident Evil 4 دارای طیف گسترده ای از سلاح های مختلف بود که یکی از دلایل ارزش تکرار بالای آن است، زیرا می توانید روی سلاح های مختلف سرمایه گذاری کنید و در قسمت های مختلف بازی از آنها استفاده کنید. Resident Evil 4 اصلی در این زمینه بسیار خوب عمل کرد و نکته اینجاست که حتی با وجود اینکه از همان مکانیک پیشرفت سلاح در بازسازی استفاده شده است، مشکلی وجود ندارد، اما همانطور که تاکنون می دانیم Capcom به ندرت ایده های جدیدی را برای بازسازی حذف می کند. و احتمالا این بار هم همینطور خواهد بود.
پشتیبانی از واقعیت مجازی
شما نمیتوانید نسخهای از رزیدنت اویل بسازید که لئون در آن حضور داشته باشد، اما ایدا بخش حیاتی داستان نیست و البته ایدا نقش مهمی در رزیدنت اویل 4 ایفا کرده است. زیرا ما باید نگاهی کوتاه به این شخصیت محبوب داشته باشیم. در تریلر بازی، به طور قطع می توان گفت که ایدا در این بازسازی ظاهر خواهد شد. همچنین امیدواریم کمپین این شخصیت که به دلایل مشخص از قسمت اصلی بازی در نسخه اصلی جدا شده بود، در تاریخ ثبت شود. Resident Evil 2 در گنجاندن همه چیز در مورد Ida در داستان اصلی کار خوبی انجام داده است، بنابراین ما کاملاً مطمئن هستیم که بازسازی چهارم نیز از این روند پیروی خواهد کرد.
Resident Evil 4 Remake یکی از موردانتظارترین بازی های سال آینده به حساب می آید و در این مقاله به 10 تغییری که قصد داریم از اثر اصلی ایجاد کنیم خواهیم پرداخت.
در واقع این سوال ضروری تلقی می شود. Resident Evil 4 اصلی از بسیاری جهات اثری ماندگار است، اما یکی از جنبه های آن که برخی می گویند به بلوغ نرسیده است، عدم توانایی حرکت و شلیک همزمان است. البته، در بازسازی، این توانایی وجود خواهد داشت، اما این به این معنی است که باید در درگیری های مختلف یک بازنگری بزرگ انجام شود. مواردی مانند تعداد دشمنانی که بازی به سمت شما پرتاب خواهد کرد را مرور کنید. کجا قرار است به شما حمله کنند؟ هر چند وقت یکبار قابل مشاهده خواهند بود و طراحی محیط ها چگونه است. همه اینها نیاز به بازنگری اساسی دارند تا ویژگی های حرکتی جدید را در خود جای دهند.
ارتقاء جامع سلاح
مورد دوم مطابق با تغییرات رنگی Resident Evil 4 است که امیدواریم در بازی شاهد آن باشیم. اگرچه تریلر گیم پلی بازی که چند روز پیش منتشر شد این موضوع را تایید می کند. سری رزیدنت اویل دوران اکشن گرا خود را از چهارمین نسخه این مجموعه آغاز کرد که بیشتر یک بازی اکشن ترسناک بود تا بقا. درست است که اضطراب دائمی در طول بازی وجود داشت، اما اضطراب و وحشت دو چیز جداگانه هستند. ما حدس می زنیم که احتمالاً آن را در بازسازی نخواهیم دید. در لانچ تریلر شاهد صحنه های آشنای هستیم که در طول روز در نسخه اصلی اتفاق افتاده است اما در نسخه بازسازی شده در شب دیده شده اند و لحن کلی بازی بسیار ترسناک تر به نظر می رسد و تریلر گیم پلی نیز این رویکرد را تایید می کند. . ما بسیار مشتاقانه منتظر دیدن این موضوع در طول تجربه گیم پلی هستیم.
نرخ تغذیه بهتر
Resident Evil 4 Remake محتوای VR را برای PS VR2 دریافت خواهد کرد، اما خوب است که بتوانید کل بازی را در VR تجربه کنید. صادقانه بگویم، این یکی کمی دور از دسترس به نظر می رسد. حداقل، Resident Evil 4 محصول بزرگی خواهد بود. و به عنوان یک بازی سوم شخص، آنقدرها با واقعیت مجازی (یا حداقل سبک واقعیت مجازی که نه تنها از سری Resident Evil، بلکه به طور کلی ژانر ترسناک انتظار داریم) مناسب نیست. اما این واقعیت که Resident Evil 7 توانست در واقعیت مجازی ظاهر شود. به همان اندازه که نسخه PSVR2 Resident Evil Village امیدوارکننده به نظر می رسد و Resident Evil 4 VR عملکرد خوبی روی عینک های Quest 2 داشت، سخت است که نسخه VR این بازسازی را روت نکنید. امیدوارم بعد از انتشار آن این اتفاق بیفتد.
در مورد شخصیتهای اصلی برجسته مانند Leanne، Ashley، Ida و Wesker، ما مطمئن هستیم که Capcom در بازسازی آنها فکر زیادی را به تصویر میکشد، اما امیدواریم که شرکت روی تعدادی از Focus در کنار اما مهم تمرکز کند. شخصیت های بازی نیز به عنوان مثال لوئیس سرا نقش اصلی را در بازی اصلی داشت و جک کراسر نیز به عنوان یکی از آنتاگونیست ها در بازی حضور پررنگی داشت. ما نه تنها میخواهیم تعداد بیشتری از آنها را ببینیم، بلکه میخواهیم اطلاعات بیشتری درباره آنها و داستانی واضحتر از نسخه اصلی Resident Evil 4 ببینیم. از طرف دیگر، ما واقعا امیدواریم که سالازار از طرف دیگر به شخصیتی کاملاً متفاوت (همچنین از نظر صدا) تغییر کند یا برای مدت زمان کمتری در بازی ظاهر شود.
مردی با اره برقی
بحث در مورد قدم زدن در هر بازی می تواند دشوار باشد، به خصوص بازی های ترسناک که در آن ایجاد سرعت جالب یک فرآیند پیچیده است. بازی اصلی Resident Evil 4 قطعاً یک بازی بسیار طولانی با استانداردهای ژانر ترسناک بود و بین 15 تا 20 ساعت زمان داشت و قطعاً مشکلاتی در داستان آینده وجود داشت. به عنوان مثال، بسیاری از افراد موافق هستند که برخی از قسمت های بازی، مانند جزیره، کمی بیش از حد طولانی هستند. با بازسازی های اخیر Resident Evil، Capcom ثابت کرده است که از حذف محتوا در جایی که نیاز است (شاید حتی زمانی که نیازی به آن نیست) ترسی ندارد، و Resident Evil 4 عنوانی است که شاید با حذف بخش هایی از آن می تواند با سرعت بهتری به جلو حرکت کند. اخذ شده.
دیگر ارتباطی با بازی های قبلی این سری وجود ندارد
نظرت راجع به آن چیست؟ چه تغییرات دیگری می تواند بازی اصلی را بیشتر بهبود بخشد؟
این مشکل به طور مداوم توسط بسیاری از طرفداران قدیمی Resident Evil در مورد نسخه چهارم مورد انتقاد قرار می گیرد. بازی مذکور با وجود تمامی نقاط قوت خود بسیار مستقل از نسخه های قبلی خود عمل می کند. پس از سه بازی اول Resident Evil و Code: Veronica، کپکام صحنه را برای یک مسابقه نهایی بزرگ با شرکت Umbrella آماده می کرد، بنابراین وقتی گفته شد که کل این داستان بین عناوین قبلی و Resident Evil 4، با فقط کامل شده است. یکی روی صفحه نوشت، کار را کنار هم گذاشتند، چیزی شبیه به آن برای طرفداران قابل هضم نبود. بدیهی است که ما انتظار نداریم که در بازسازی تغییر کند. اما با این وجود، مایلیم تغییراتی را به منظور ربط دادن اتفاقات نسخه چهارم بازی به عناوین گذشته این سری شاهد باشیم. Resident Evil 3 Remake در حال حاضر شامل برخی از ترفندها برای نزدیکتر کردن آن به Resident Evil 4 است، بنابراین ما در مورد آن خوشبین هستیم.
فرآیند تکامل آیدا
مرد اره برقی با نام مستعار دکتر سالوادور را می توان یکی از خاطره انگیزترین شخصیت های شرور نه تنها در رزیدنت اویل 4، بلکه در کل سری رزیدنت اویل دانست و همانطور که در تریلر گیم پلی بازی دیدیم، این دشمن قدرتمند در حالت تهاجمی تری حضور دارد. در بازسازی شکل بگیرد. Capcom بدون شک این فرصت را برای جلب توجه به این شخصیت از دست نخواهد داد. البته سوال اصلی این است که چگونه از آن در بازسازی استفاده خواهد شد؟ من شخصاً دوست دارم دشمنی را ببینم که هر از گاهی شبیه آقای ایکس باشد و از نظر خستگی و چالش شبیه او باشد، اما کمی سریعتر با حرکات او مطابقت داشته باشد. مطمئناً این یک بازسازی عظیم از Resident Evil 4 اصلی محسوب میشود، اما بازسازیهای سری همیشه دستخوش تغییرات بزرگی بودهاند.
بازاندیشی در تعارض
نقش اصلی تعدادی از شخصیت های داستان
این واضح ترین است. Resident Evil 4 اصلی هنوز یک شاهکار واقعی است. درباره اون هیچ شکی نیست؛ اما غیر از این، لحن بسیار قدیمی و پیش پا افتاده ای دارد. ماده مذکور عیب محسوب نمی شود. این طراحی به صورت هدفمند انجام شد و زیبایی شناسی شکل گرفته بر اساس بودجه اندک آن بخشی از چاشنی پروژه در نظر گرفته شد. اما با این وجود، چنین لحنی با سبک مدرن و زیباشناختی Resident Evil که بسیار جایگزین شده است، مطابقت ندارد. در بازسازی نسخه دوم و سوم بازی شاهد بودیم که تغییراتی در لحن آن به همین منظور اعمال شد و حتی از تریلرهایی که تاکنون از Resident Evil 4 Remake دیده ایم، تقریباً مشخص است که این نسخه همین روند را دنبال خواهد کرد.
تاکید بیشتر بر ژانر ترسناک
قطار بازسازی Capcom بدون وقفه در حال حرکت است و اکنون به بزرگترین ایستگاه خود یعنی Resident Evil 4 رسیده است. تا زمانی که بازی در 4 آوریل 1402 (24 مارس 2023) منتشر شود، این بازسازی ترسناک بقا باید انتظارات را برآورده کند. و با توجه به آنچه در مورد بازسازیهای قبلی Resident Evil دیدهایم، Capcom با وجود این انتظارات از ریسک کردن هراسی ندارد. ما انتظار داریم Resident Evil 4 Remake تغییرات قابل توجهی در زمینه های مختلف کلیدی ایجاد کند. در این مقاله به برخی از تغییراتی که امیدواریم شاهد آن باشیم، خواهیم پرداخت.