Elden Ring: Nightreign ، Jonia Ishizaki ، برای خلق و خوی تیم توسعه در آستانه بازی با Gameradar صحبت کرد.

ایشیزاکی گفت: با وجود هیجان زیاد ، آنها هنوز هم روی بهینه سازی بازی تمرکز دارند. وی در مصاحبه گفت:
من در هفته گذشته بسیار هیجان زده ام و البته کمی مضطرب ، اما در عین حال ، من به بازی اطمینان دارم. بازی همیشه برای من بسیار سرگرم کننده است.
وی تأکید کرد که تیم توسعه هنوز روی بازی کار می کند. به گفته وی ، اگرچه کارهای اصلی تقریباً به پایان رسیده است ، اما لهجه در قسمت های مختلف بازی بر روی تیم کاملاً متعادل قرار می گیرد. ایشیزاکی می گوید:
ما واقعاً سعی می کنیم تا آخرین لحظه روی جزئیات کار کنیم. ما این روزها درگیر پارامترهای خاص هستیم و می خواهیم از هر جلسه بازی نهایت استفاده را ببریم. هدف ما این است که اطمینان حاصل کنیم که بازیکنان هر بار که بازی را تجربه می کنند احساس رضایت و سهولت می کنند ، بنابراین ما معنی بازی و راحتی بازی را تا آخرین لحظه بهینه می کنیم.
توجه ویژه به تعادل طراحی بازی احتمالاً به این دلیل است که Nighterign ، برخلاف نسخه اصلی Elden Ring ، به ویژه برای تجربه چند نفره طراحی شده است. در این نسخه ، بازیکنان می توانند از همه جای آثار مختلف FoomSoftware در چالش ها شرکت کنند. همان ساختار چند نفره ، ایجاد تعادل دقیق را بیشتر کرده است. به طوری که بازیکنان نه بسیار قدرتمند هستند و نه احساس معلولیت می کنند. با توجه به همان ساختار چند نفره ، ایشیزاکی همچنین هفته گذشته گفت که تیم توسعه در طراحی یک تجربه سه گانه غرق شده است که به طور غیر ارادی بازیکنانی را که ترجیح می دهند فقط دو بازی کنند نادیده گرفته اند.
حلقه Elden: Nightreign در 5 مه (1 ژوئن) برای سیستم عامل های رایانه شخصی ، PS4 ، PS5 ، Xbox One و Xbox Series X / S. منتشر می شود.