در سخنرانی جدید خود ، Ghost of Yotei ، مدیر هنری Ghost of Yotei از اهمیت رنگ آمیزی زرد در داستان و مضامین این اثر سخن گفت.

Ghost of Tsushima ، از طریق تماشای جذاب جزیره سوشیما در ژاپن ، تحسین بازیکنان و انتقادات را از سراسر جهان برانگیخت. به عنوان مجموعه ای از Ghost of Yotei ، که حتی بیش از یک هفته از آن باقی مانده بود ، کارگردان هنری جوآنا وانگ در مصاحبه ای با Automon Media صحبت کرد که چگونه برخی از بنیادهای فرهنگی به بازی جدید منتقل می شوند. با این حال ، نسخه دوم نشان دهنده یک منطقه کاملاً جدید در هوکایدو است.
وانگ در مورد تأثیر شبح Tsushima در مجموعه خود گفت
بسیاری از عناصر فرهنگی حفظ شده است و ما توانستیم با استفاده از دانش به دست آمده در ساخت ارواح تسوشیما و با کمک مشاورانی که ما را برای بازسازی محیط هوکایدو راهنمایی می کنند ، توسعه مجموعه را ادامه دهیم.
او سبک بصری بازی را توضیح داد:
از نظر بصری ، ما همیشه چشم “نقاشی زنده” را که از مینیمالیسم هنر ژاپنی الهام گرفته است ، حفظ می کنیم. با از بین بردن عناصر اضافی ، مضامین اصلی آن را واضح تر می کند و جزئیات جهان را غنی می کند. این ایده از هنر و فرهنگ ژاپنی ناشی می شود و هنوز هم شبح سبک یوتی را شکل می دهد.
وی همچنین در مورد تغییر در جهت گیری هنری مجموعه نسخه قبلی صحبت کرد. رنگ آمیزی براق تر و پر جنب و جوش تر یکی از ویژگی های مهم ارواح یوتی است. این سکانس قصد دارد سرزمینی را نشان دهد که به نظر می رسد دور ، گسترده و غیرقابل پیش بینی است. هر قسمت از کارت جدید با طراحی متفاوت ، انواع فصول ، یک پالت رنگی خاص و شخصیت منحصر به فرد آن تحویل داده می شود.
وانگ در مورد وسعت و زیبایی محیط بازی اظهار داشت:
چشم انداز از همه جهات ، چه افقی و چه عمودی ، بی نهایت است. این فضای پر جنب و جوش ، پر جنب و جوش و هیجان انگیز نسبت به سوشیما هیجان انگیز تر است و ما قصد داشتیم همان احساس را منتقل کنیم. به عنوان مثال ، می توانید طلوع قطبی را در آسمان شب مشاهده کنید ، یا وقتی خورشید طلوع می کند ، ابرها روی کوه حرکت می کنند ، پرندگان را پرواز می کنند و باد در دشت های سبز می وزد. این حس بازیکن است که باعث می شود زمین خام ، وحشی و غیرقابل پیش بینی زنده باشد.
وی همچنین در مورد طراحی کارت گفت:
کارت این بازی با سوشیما بسیار متفاوت است. هر منطقه شخصیت خاص خود را دارد ، یک فصل متفاوت و پالت رنگ ها. همه اینها به بازیکنان کمک می کند تا در دنیای بازی غرق شوند و از آنها لذت ببرند.
وانگ همچنین در مورد اهمیت زرد در بسیاری از محتوای تبلیغاتی گفته است:
من مراقبت کردم که از سایه دقیق زرد استفاده کنم ، زیرا این مربوط به مضامین اصلی تاریخ و شخصیت اصلی ، ATSU است. همه چیز گرفته شد ، همه چیز گرفته شد ، از جمله خانه و خانواده او. او به درخت جینكن بسته شد و آزاد شد تا بمیرد. بسیاری از برگهای زرد از درخت ریخته شدند تا درخت سوخته شود. رنگ زرد که در ابتدای بازی می بینید ، نمایانگر زادگاه گمشده او است و در طول تاریخ ادامه دارد.
لباس ATSU نیز زرد است و با برگهای جین همراه است. این رنگ نمایانگر گذشته ، صدمات و دردهایی است که در قلب او دفن شده است. در طول مسابقه ، زرد در مکان های مهم ظاهر می شود. تقریباً مانند نکاتی که بازیکن برای بازسازی تاریخ ATSU به آن متصل می شود.
Ghost of Yotei در اول اکتبر برای پلی استیشن 2 منتشر می شود.