در مصاحبه ای با IGN، از هیدتاکا میازاکی، رئیس FromSoftware، پرسیده شد که چگونه این استودیو بازی ها را به این سرعت تولید می کند.
خبرنگار IGN تعجب کرد که چگونه آنها این عناوین عظیم AAA را در مدت زمان کوتاهی ارائه می کنند، در حالی که استودیوهای دیگر مجبور بودند چند سال دیگر را برای عناوین در مقیاس مشابه صرف کنند. میازاکی در این باره توضیح داد:
نمی دانم راز بزرگی است یا نه… اما به طور کلی، توسعه دهندگان استودیوی ما عاشق ساختن چنین بازی هایی هستند و در کاری که انجام می دهند بسیار کارآمد و سازنده هستند.
من فکر می کنم جنبه دیگر این است که ما به سرعت درک می کنیم و می دانیم که چه چیزی می خواهیم بسازیم و در ابتدای توسعه هر پروژه تصمیمات مهمی را سریع و بدون تردید می گیریم. ما توانایی تکرار و تکرار مفید را داریم و میتوانیم ایدههای خاصی را نادیده بگیریم و آنها را روی تابلو بگذاریم. همچنین توانایی انتخاب سریع ایده های مورد نظر و اجرای سریع آنها را داریم. و در نهایت، میتوانیم در همان لحظه تغییر کنیم و تصمیم بگیریم که «چه نوع بازی» را میخواهیم بسازیم.
FromSoftware در حال حاضر روی Elden Ring: Shadow of the Erdtree کار می کند، اما هیچ پروژه دیگری از این استودیو اعلام نشده است و ما هیچ ایده ای در مورد آینده آن نداریم.