حدود پنج سال از انتشار صفرهای زمین Metal Gear Solid Ground می گذرد و Hideo Kojima اکنون احساس بازخورد منفی را از طریق شبکه اجتماعی X ابراز کرده است.

کوجیما یکی از برجسته ترین مدیران نسل خود در همه زمینه ها است. رویکرد متفکرانه وی برای ارائه یک تجربه فیلمبرداری با نوآوری ، وی را به یکی از حرفه ای ترین کارگردانان در دهه های اخیر تبدیل کرده است. بدون شک ، Metal Gear Solid تاج همه دستاوردهای کوجیما است. بسیاری از نسخه های این سری به عنوان برخی از بهترین عناوین تاریخ بازی های ویدیویی شناخته می شوند.
یکی از عناوین موجود در سری Metal Gear Solid همیشه بین طرفداران تقسیم شده است. نماهای صفرهای قالب های جامد دنده دنده دنده ممکن است بهبود یافته باشد ، اما هنگام انتشار این بازی مورد انتقاد قرار گرفت.
کوجیما در مورد بازخورد صفرهای تجهیزات فلزی جامد بحث می کند

صفحات چرخ دنده فلزی جامد از چرخ دنده ها ، درد شبح جامد با دنده فلزی در نظر گرفته شد و در ابتدا بخشی از درد شبح بود. کوجیما می گوید:
هنگامی که PS4 بیرون آمد ، فقط چند عنوان منتشر شد ، بنابراین GZ قبل از بازی های دیگر در دسترس بود.
کوجیما و کونامی تصمیم گرفتند صفر زمین را به عنوان یک بخش اقدام مستقل منتشر کنند. به لطف بهبود موتور Fox Engine ، به نظر می رسید عالی است ، اما گیم پلی کوتاه آن ضعف اجتناب ناپذیر بود.
کوجیما با تأمل گفت.
اگرچه مأموریت ها کوتاه هستند ، ما تا حد امکان از گیم پلی استفاده کردیم. طی 5 سال گذشته و اکنون مشخص است. در آن زمان ، بسیاری از نظرات منفی آنلاین وجود داشت که آنها گفتند ، آیا شما می توانید یک تست کم هزینه بفروشید؟ و بازی همچنین کمترین امتیاز را از سری MGS دریافت کرد.
واضح است که Hydo Kojima به آن افتخار می کند ، و این یک افتخار است ، زیرا Zeroes Ground یک سری MGS عالی بود ، اگرچه این یک تجربه نسبتاً کوتاه بود ، اما بسته اصلی Metal Gear Solid V: Deficital Experience بود. کل شامل صفرهای خاک و درد شبح بود.
Kojima با بازی Death Stranding ، از افسانه ای Solid Metal Gear و Franchise Death Standing انتظار می رود امسال منتشر شود. از طرف دیگر ، سری MGS Sans Kojima در راه رسیدن به Eater Delta Metal Metal است.