گزارشهای مداومی در مورد استراتژی جدید بالقوه مایکروسافت برای بخش ایکسباکس وجود دارد و اکنون پروفایل لینکدین یکی از مدیران مایکروسافت به شایعات دامن میزند.
یکی از کارمندان برتر مایکروسافت در آسیا، کری چن، پلی استیشن و سوییچ را بخشی از استراتژی تجاری مایکروسافت می داند. این نتیجه توسط تیمور222 به دست آمده است و در زیر می توانید اطلاعات پروفایل مذکور را مشاهده کنید:
مدیریت یک تیم با عملکرد بالا در استراتژی Go-To-Market برای محتوای بازی مایکروسافت در آسیا.
این مجموعه شامل استودیوهای بازی Xbox، Activision، Blizzard، Bethesda و Zenimax روی رایانههای شخصی، ایکسباکس، پلیاستیشن، سوییچ و موبایل است.
مدیر مایکروسافت پس از اینکه افراد متوجه نمایه مورد نظر شدند و پیامی برای او ارسال کردند، بلافاصله اطلاعات او را حذف کرد.
هنوز مشخص نیست که اطلاعات فوق دقیقاً به چه معناست و از چه راه هایی عرضه محصولات مایکروسافت برای پلتفرم های رقیب محدود خواهد شد. ما باید تا رویداد فروش مایکروسافت در هفته آینده صبر کنیم تا متوجه شویم.
نظرت راجع به آن چیست؟ لطفا در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید.