Obsidian Entertainment ، یک استودیوی محبوب و عاشق طرفداران ژانر ، پس از موفقیت دنیای ETO به این زمینه بازگشت تا یک تجربه جدید اما آشنا با Avowed ارائه دهد. این بار ، آنها ما را به سرزمین های زنده ، سرزمین مرموز و پر از تهدیدهای ناشناخته می برند. جایی که نبردهای جادو و سرنوشت ساز در هم تنیده است.

اما آیا آنها توانسته اند همان جادویی را که Osidian همیشه در کار خود به نمایش گذاشته است ، بازآفرینی کنند؟ آیا این بازی فقط یک نسخه از فرمول های قدیمی است یا مسیر جدیدی برای بازی های نقش بازی؟ برای پاسخ به این سؤالات در این بررسی به ما بپیوندید.
اگرچه در نگاه اول پذیرفته شده است با آثار بتسدا شباهت هایی دارد ، اما او مسیر متفاوتی را طی کرده است ، بنابراین من قصد ندارم آن را با Skyrim یا حتی دنیای خارجی مقایسه کنم. با نگاه کردن به جامعه بازیکنان امروز ، مقایسه Avoed با Skyrim می تواند اجتناب ناپذیر باشد ، اما Obsidian همیشه به سبک خودش در روایت ، طراحی مأموریت ها و شخصیت های پرداخت شده شناخته می شود. این بازی به جای یک ماجراجویی در سطح جهانی ، روی داستان ها ، تصمیمات مهم و سبک جدید در گیم پلی خود تمرکز دارد.

یک اعتراف شده ، آزادی عمومی در قالب گزینه های تأثیرگذار قابل توجه است ، نه در هیچ بخشی از کارت یا حذف همه NPC ها در راه شما. البته ، ما از این عناوین پویا دلپذیر نیستیم ، اما به هر حال ، تصمیم تیم مورد علاقه این بود که یک اثر تصمیم گیری را ایجاد کنیم. بر خلاف Skyrim ، که بازیکن را در دنیای گسترده و پویا قرار می دهد ، شما در دنیایی محدودتر اما متفاوت تر هستید. بنابراین ما سعی خواهیم کرد که نه به عنوان کودکی که توسط Skyrim پذیرفته شده است ، بلکه به عنوان یک کار مستقل بررسی کنیم.
در اعماق یک سرزمین ناشناخته و اسرارآمیز ، داستان مبهم از جایی آغاز می شود که دنیای ایورا ، دنیایی که در آن به ستونهای ابدیت گفته می شود ، در طاعون مرموز به نام Dreamscouge گرفته شد. بیماری که نه تنها بدن قربانیان خود را فاسد می کند بلکه ذهن آنها را به سمت پرتگاه جنون سوق می دهد. در همین حال ، در نقش یک گودلوئیک ، مردی که به واسطه قدرتهای الهی به معنای خدایان بر چهره خود است ، زندگی کردن به عنوان یک امپراتور Aedyr است. در ابتدا ، مأموریت ساده به نظر می رسد: منبع این طاعون را کشف کرده و آن را نابود کنید. اما شما به سرعت خواهید فهمید که این فقط شروع داستان است.
قبل از تاریخ ، ما باید به بحث جالب توجه اما مصرف وقت برویم. در اینجا ، ما برای شخصی سازی ظاهر شخصیت اصلی باز نیستیم و پس از انتخاب فرمت جهانی چهره ، جزئیات را اصلاح خواهیم کرد. اما همانطور که قبلاً اشاره کردم ، شخصیت ما از طریق نعمت یا نفرین (!) تفاوت خاصی در چهره خود دارد و این منجر به واکنش شخصیت ها یا NPC خواهد شد. البته امکان پنهان کردن شکل و شکل این عناصر این راهنما نیز وجود دارد ، اما NPC ها همیشه پاسخ خواهند داد و هیچ خبری از حذف وجود ندارد ، زیرا یکی از پایه های اصلی تاریخ را شکل می دهد. پس از اتمام صورت ، جنس و صدا ، باید پیشینه شخصیت اصلی را شناسایی کنیم.

سیستم تصمیم گیری در بازی بسیار مهم است. این گزینه ها نه تنها بر پیشرفت تاریخ تأثیر می گذارد ، بلکه بر تعامل با NPC و همراهان نیز تأثیر می گذارد. همانطور که انتظار می رفت ، اصحاب اصلی شخصیت اصلی دارای نظرات و دیالوگ های منحصر به فرد هستند و بسته به تصمیمات ما می توانند متفاوت واکنش نشان دهند. با این حال ، بازی همچنین محدودیت های خاصی دارد. همانطور که قبلاً نیز اشاره کردیم ، بر خلاف برخی نقش های مشابه ، ما نمی توانیم NPC ها را آزاد کنیم که هیچ خبری از سرقت و سرقت وجود ندارد ، این مشکلات گاهی اوقات احساس خطی بودن را به بازی می بخشد و ممکن است شبیه بازیکنان RPG نباشد.
در طول داستان ، چهار شخصیت گیاتا ، ماریوس ، کای و یاتزلی به عنوان یک طرف و بازیکنان به شخصیت اصلی اضافه می شوند و ما می توانیم همزمان با همراه خود انتخاب کنیم. علاوه بر این ، کسانی که انتخاب نشده اند در اردوگاه هایی که شما توصیف می کنید حضور خواهند داشت. هر منطقه مکان های خاصی برای اردوگاه دارد. به عنوان مثال ، منطقه اول بازی ، Dawnshore ، شامل چهار مکان مختلف برای ساخت اردوگاه است.

در این اردوگاه ها ، به نام Party Camp ، علاوه بر فعالیت هایی مانند ارتقاء سلاح و تجهیزات ، می توانیم لباس آنها را مدیریت و حتی تغییر دهیم ، هر کدام دارای مهارت و پیشرفت خود هستند. به عنوان مثال ، ماریوس یک ناآرامی سرسخت است که در حومه شهر دوردست صلاحیت خوبی دارد ، یا کای به عنوان اولین همراه شما و یک سرباز باتجربه ارائه می شود. جالب است بدانید که آقای براندون کنر وظیفه دارد نقش در سری Mass Effect را ایفا کند.
هر یک از این شخصیت ها تاریخ ، انگیزه و شخصیت پردازی خاص خود را دارند که نه تنها این شخصیت را از دیگری متمایز می کند ، بلکه تعامل با هر یک را به عنوان یک تجربه خوشمزه و مهم ارائه می دهد. Osidian ، که همیشه شناخته شده است که شخصیت های غنی و دیالوگ های غنی را می نویسد ، همچنین به این سنت پذیرفته شده پیوسته است. البته ، تیم نویسندگی استودیو در اینجا متوقف نمی شود ، و ما شاهد پیشرفت کافی در داستانهای ثانویه ، زیرگروه های زیر و حتی دیالوگ های طولانی هستیم ، همه همیشه در هر بازی یکی از بزرگترین چالش ها بوده اند.

هسته بازی به عنوان شمشیر دو نسخه عمل می کند. تنوع زیاد مبارزات و آزادی عملی که به بازیکن برای ترکیب سلاح گرم ، سلاح های سرد و جادویی داده می شود ، یکی از نکات مهم تمایز Adoudeed با پوشش های خود است. چیزی مانند Skyrim اما با جزئیات بیشتر. می توانید از شمشیر و سپرها برای حملات دفاعی و سنگین استفاده کنید ، دشمنان خود را با پیکان یا اسلحه قدیمی هدف قرار دهید ، یا به جادو بروید و با رعد و برق ، رعد و برق ، آتش و یخ در دشمنان خود. اما متأسفانه برای اجرای جادو بسیار مهم است ، که هیچ مکانیسم جدیدی در استفاده از سلاح های سرد وجود ندارد ، که به طور ناخودآگاه باعث می شود از جادو استفاده کنید.

علاوه بر گیم پلی ، این نیز در درختان مهارت شخصیت اصلی یافت می شود. با یک مرور سریع از درخت مهارت ، می بینید که مهارت های جادویی بسیار غنی تر و متنوع تر از لحن جنگ هستند. مبارزات بی نظیر در عنوان با بیشتر گیم پلی در مورد تنوع زیاد و همچنین طراحی ضعیف مراحل خاص ، چشمگیرترین نقاط ضعف بازی است. سرانجام ، برای بازیکنانی که به دنبال آزادی عمل و تنوع در مبارزه هستند ، اعتراف کرد که می تواند کمی ناامید کننده باشد. علاوه بر این ، فعالیت های جانبی مانند پخت و پز در اردوگاه ها یا جعبه های باز کردن قفل به راحتی ممکن است ، اگر بتوانیم مینی گیرها یا چالش های جذاب تری را ببینیم.

اگرچه سازندگان تعامل با دنیای آواز بسیار محدود بوده اند ، اما این باعث نمی شود که وی از لذت بردن از دنیای زیبایی که ساخته اند ناتوان باشد. البته ، ما از نظر فنی می توانستیم مودبانه و ناقص باشیم ، اما در زمینه هنر و جلوه های تصویری باید بگویم که این زیباتر از آنچه فکر می کردم بود! از پوشش گیاهی فراوان گرفته تا غارهای مخوف و بیابان های سوزانده و ویرانه های باستانی ، تنوع زیاد این مکان ها با روشنایی و جلوه های جادویی ، به زیبایی احساس زندگی را القا می کند. گشت و گذار فانتزی از Avowed و همچنین امکان جابجایی بین شخص اول و شخص سوم ، جذابیت بصری مهمی دارد. یک سطح بی اهمیت از پارکور نیز برای غلبه بر موانع یا صعود از لبه هایی که واقعاً ما را به اسب می طلبد.
باید اعتراف کنم که لحظه ای که قبل از انتشار بازی نام Enreal Engine را دیدم ، انتظار داشتم که عملکرد فنی به طور جدی ضعیف باشد و کاهش مدیران پی در پی باشد ، اما به نظر می رسد تیم Obsidian دارای استودیوهای مداوم است که دارای یک استودیوهای مداوم هستند خروج نسبتاً مطلوب. با این حال ، برداشت شخصیت های وکلا ضعف شدیدی است که بیشتر عناوین رقیب آن و سنگ و چهره های بی فایده دیده می شود. اما هماهنگی حرکت لب و صدا (هماهنگ سازی لب) در نقش گذشته بتسدا و اوسیدی خوب است.

اکنون که صدای شخصیت ها را پیدا کرده ایم ، باید بگویم که کیفیت عالی صدا در بازی های Osidian به یک مکان مشترک تبدیل شده است و همانطور که انتظار می رود عملکرد خوبی دارد. اما موسیقی بازی ، به لطف آهنگساز تئوری زهره ، فراتر از انتظار بود ، و می توانید مطمئن باشید که آلبوم Avowed ارزش آن را دارد که دوباره و دوباره به آن گوش دهید. به طور کلی ، این بازی با هماهنگی خوب بین موسیقی ، موسیقی متن و جلوه های صوتی ، تجربه دلپذیری را به کاربر می بخشد.
اعلام شده
اعضای تیم Obsidian شجاعت خود را برای اجرای آنچه در ذهن دارند نشان داده اند. Avowed یک عنوان جمع و جور است اگر نامیده شود اما به خوبی در شرایطی ساخته شده است که سازندگان آن را تعریف کرده اند. اگرچه مشکلات بازی بعد از حدود 1 تا 2 ساعت می تواند جذابیت خود را از دست بدهد ، دنیای باشکوه ، داستان منسجم و شخصیت های زیبا به خوبی از نقاط ضعف غافل می شوند. بنابراین ، حتی اگر تازه وارد دنیای بازی های RPG هستید ، یا اگر طرفدار عناوین بازی فوق العاده هستید ، پیشنهاد می کنم که از دست ندهید.
مشاوره مثبت:
- طراحی منحصر به فرد هنر و فانتزی
- موسیقی و صدا عالی
- خصوصیات غنی
- گرافیک و نورپردازی جذاب
- ریتم روایت بر اساس انتخاب و روایت
- نوآوری در ترکیب روشهای مختلف کنترل
منفی:
- شخصیت های شخصیت ها
- عدم آزادی عمل عناوین RPG
- سلاح های سرد و گرم کم
- مبارزات مکرر در وسط داستان
4.3
این بازی روشن است pc tمورد بررسی قرار گرفت و مورد بررسی قرار گرفت
