Mindseye تنها با 4 بازیکن و منتقدین کاربر منفی شروع به کار کرد و یک استودیوی Rocket Boy را برای حل مشکلات ساخت.

در تاریخ 5 ژوئن ، سومین مسابقه اکشن Mindseye به طور رسمی توسط Build A Rocket Boy Studios منتشر شد. این عنوان یک شروع ناامید کننده بود و مورد انتقاد کاربران قرار گرفت.
براساس آماری که توسط SteamDB منتشر شده است ، این بازی در روز اول تنها 2.5 بازیکن را استخدام می کند. این تعداد به عنوان ارزیابی و عدم موفقیت در مقایسه با سایر بازی های اصلی بسیار کم است.
کاربران به بسیاری از مشکلات فنی مانند تصادفات ناگهانی ، گرافیک و گیم پلی ناپایدار مراجعه کرده اند. علاوه بر این ، مکانیسم های رانندگی و تیراندازی به شدت مورد انتقاد قرار گرفته و تجربه جهانی را ناخوشایند کرده است.
هیچ یک از رسانه های مشهور قبل از انتشار بررسی خود به بازی دسترسی نداشتند. این گزارش ها نشان می دهد که فقط یک هفته قبل از آزادی Mindseye ، دو نفر از مدیران ارشد شرکت از جمله مدیر مالی و حقوقی از استودیو جدا شده اند. این افزایش حدس و گمان در مورد پیشرفت شتاب بازی.
کاربران صفحه بازی Steam نیز به شدت منفی بودند. تنها 5 ٪ از نظرات کاربر مثبت ثبت شد و بسیاری بازی را با عناوین غیر واجد شرایط مانند Cyberpunk 2077 و Assassin’s Creed Unity مقایسه کردند.
تیم توسعه Rocket Boy اعلام کرده است که به روزرسانی برای اصلاح اشکالات و بهینه سازی بازی در شش ساعت آینده منتشر می شود.
اگرچه برخی از کاربران از طراحی و فضای بصری Redrock تحسین کرده اند ، اما مشکلات فنی کل باعث شده است که بسیاری از بازیکنان تجربه ناخواسته Mindseye را داشته باشند. فقط در صورتی است که استودیو با به روزرسانی های منظم مشکلات را حل کند که بازی می تواند از بحران فعلی خارج شود.