Yves Guillemot، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران Ubisoft، از قیمت 70 دلاری Skull and Bones دفاع کرد و آن را یک بازی AAAA نامید.
در طی یک جلسه پرسش و پاسخ به عنوان بخشی از یک کنفرانس تلفنی درباره ارقام فروش یوبی سافت برای سه ماهه سوم سال مالی 2024، یکی از گفتگوکنندگان تاکید کرد که Skull and Bones اکنون شبیه رویکردی به خدمات است و از محورهای بیشتری استفاده می کند. به عنوان مثال، نقشه راه سال اول بازی اخیرا منتشر شده است.
تماسگیرنده از یوبیسافت پرسید که چرا این شرکت اصرار دارد که 70 دلار برای Skull and Bones دریافت کند، که به طور بالقوه پایگاه پخشکنندهاش را محدود میکند. همچنین یک مدل رایگان برای بازی ارائه می دهد که با مکانیک های سرویس گرا مطابقت دارد و به آن شانس بیشتری برای ایجاد جامعه ای از بازیکنان می دهد.
آقای Guillemo پاسخ داد که Skull and Bones به دلیل مقیاس آن سزاوار این است که یک بازی با قیمت تمام شده باشد. وی در این زمینه گفت:
خواهید دید که Skull and Bones یک بازی کامل است. این یک بازی بزرگ است و ما فکر می کنیم مردم واقعاً خواهند دید که این کار چقدر بزرگ و جامع است. این یک بازی واقعاً کامل AAAA است که در دراز مدت نتیجه خواهد داد.
بتای عمومی این بازی از دیروز آغاز شده و تا 11 فوریه ادامه خواهد داشت. این نسخه از cross-progression و cross-play پشتیبانی می کند. Progression بریگاند را رتبه بندی می کند (رتبه 6، رتبه 1) و تا بازی کامل ادامه می یابد.
این اثر که تاخیرهای زیادی را تجربه کرده است، قرار است در تاریخ 27 بهمن 1393 (27 بهمن 1402) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری X/S و رایانه های شخصی منتشر شود.
نظرت راجع به آن چیست؟