پس از گزارشهایی مبنی بر تعطیلی Roll7 Studios و Intercept Games توسط شرکت مادرشان، Take-Two، Strauss Zelnick، مدیرعامل این شرکت، به سؤالات مربوط به تعطیلی این دو استودیو پاسخ داد و گفت که آنها به وضوح استودیو را تعطیل نکردهاند.

خبر تعطیلی دو استودیو Roll7 و Intercept Games توسط بلومبرگ و جیسون شرایر منتشر شد و آنها مدعی شدند که این دو استودیو توسط Take-Two تعطیل خواهند شد.
کارمندان هر دو استودیو خبر تعطیلی را تایید کردند زیرا در پی این حادثه به دنبال کار بودند. حال، زلنیک در مصاحبه ای با IGN از کلمات مشخص تری در مورد تعطیلی استودیو استفاده کرد:
بدیهی است که ما این استودیوها را نبسته ایم و همچنان در حال بررسی برنامه زمانبندی همه استودیوهایمان هستیم تا مطمئن شویم همه چیز منطقی است. بنابراین ما در این زمان بسیار محتاط هستیم زیرا در میانه برنامه کاهش هزینه هستیم و تصمیم مصوب قبلی را به طور کامل اجرا کرده ایم.
ما اعلام کردیم که هزینه های فعلی و آینده را 165 میلیون دلار کاهش می دهیم، اما هیچ استودیویی را تعطیل نکردیم.
به گزارش IGN، دوباره از زلنیک پرسیده شد که آیا بسته شدن استودیو را تکذیب می کند، اما نماینده Take-Two PR پیگیری کرد.
آنچه گفتیم اینگونه است. در بایگانی 8-K، ما برنامه کاهش هزینه را مورد بحث قرار دادیم که شامل کاهش تقریباً 5 درصدی در تعداد کار در تمام شعب بود. با این حال، ما به طور دقیق نحوه اجرای این کار را تجزیه و تحلیل نکرده ایم.
مدت کوتاهی پس از اینکه IGN بیانیه Zelnik را مبنی بر تعطیل نشدن استودیوها منتشر کرد، شرایر در توییتر با رضایت منبع خود جزئیاتی را در مورد توسعه به اشتراک گذاشت. این پیام می گوید:
سال گذشته، در تلاش برای بهبود کارایی، بودجه خود را برای نمونه های اولیه بازی کاهش دادیم. متأسفانه چندین بازی منتشر کردیم اما به موفقیت مورد انتظار دست پیدا نکردیم.
این اتفاق در بازاری رخ داد که بازیهای مستقل با کیفیت بالا در تلاش برای برجستهتر شدن بودند و فشار بیشتری بر شرکت برای دستیابی به سودآوری وارد میکرد. در نتیجه، ما در حال بررسی بستن استودیو Roll7 هستیم.

