توسعهدهنده Caverns of Mars: Recharged میگوید قدرت پردازش و حافظه پایین کنسول Xbox Series S، پاسخگویی به خواستههای نسل بعدی را دشوار میکند.
به گفته Tadas Migauskas، طراح و سازنده بازی Caverns of Mars: Recharged، کنسول Xbox Series S برای انتقال به نسل بعدی با مشکلاتی مواجه خواهد شد. او در مصاحبه اخیر خود با GamingBolt گفت که به دلیل قدرت محاسباتی و حافظه پایین تر، این کنسول به مرور زمان نمی تواند نیازهای فنی بازی ها را برآورده کند و بعید است که بتواند به طور مداوم به کیفیت 1440P دست یابد. و نرخ فریم 60 که مایکروسافت در آن زمان از آن استفاده می کرد.رونمایی از این کنسول نوید ارائه را می داد.
این طراح بازی در توضیح خود می گوید:
اگر اندازه گیری ترافلاپس (TFLOPS) را در نظر بگیریم و Xbox Series X را با Xbox Series S مقایسه کنیم، تفاوت در قدرت محاسباتی GPU ضربدر 3 می بینیم. بنابراین، تعداد پیکسل های ارائه شده را می توان مستقیماً به پیچیدگی محاسبات تبدیل کرد. . حال، اگر اهداف رزولوشن مورد انتظار برای هر دو کنسول را در نظر بگیریم، تفاوت 2.25 برابری دریافت می کنیم. اگر آن را برای کاهش مقدار حافظه موجود اضافه کنید، نگهداری آن بسیار دشوار می شود.
علاوه بر این، در این مصاحبه، سازنده بازی Caverns of Mars: Recharged درباره تفاوتهای پردازندههای گرافیکی پلیاستیشن 5 و ایکسباکس سری ایکس صحبت کرد و گفت که اگرچه هر دو کنسول سختافزار قدرتمندی دارند، اما تفاوتهای آنها احتمالاً به عاملی در نسل تبدیل خواهد شد. پیشرفت می کند در حال توسعه می شود.
Caverns of Mars: Recharged در حال حاضر برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری X/S، نینتندو سوییچ و رایانه شخصی در دسترس است.
نظر شما در این باره چیست؟