Star Fox ، بازی کلاسیک کنسول SNES ، شخصیت فاکس مک کلود و سایر هم تیمی ها. به نظر می رسد که اعضای گروه Fox McCloud هر یک بر اساس یکی از افراد نینتندو طراحی شده اند و حتی خود روباه بسیار شبیه Shigero Miamoto است.
طراح شخصیت های Takaya Imamura در مصاحبه ای با مجله Edge توضیح داد که Star Fox و شخصیت های او در واقع جهان F-Zero را گسترش داده اند و دنیای علمی تخیلی واقع بینانه تری نسبت به پایان دارند. اما یک روز ، شیگرو میاموتو اظهار داشت که شخصیت های این بازی حیوانات مختلفی هستند. فاکس مک کلود ، شخصیت اصلی استار فاکس ، به این دلیل بود که در نزدیکی محاصره نینتندو به نام “فوشیمی ایناری” معبد وجود داشت که یک خدای روباه را تقدیس می کرد.
در طراحی ذات و ماهیت شخصیت ها ، توسعه دهندگان بازی نینتندو نیز الهام گرفته شدند:
شخصیت ها بر اساس کارمندان ساخته شده اند. نه این که آنها نتیجه نهایی کارتون خود هستند ، بلکه در ذات و طبیعت خود ، شبیه توسعه دهندگان مختلف بودند. در نتیجه ، این روباه بر اساس Shigero Miamoto طراحی شده بود ، و خرگوش Pappy شبیه کارگردان بازی ، Katasia Aguchi بود. من فکر می کنم اگر با دقت بیشتری نگاه کنید ، متوجه آن خواهید شد.
شخصیت Falco بر اساس Tsuvishi Watanabe از تیم گرافیک ساخته شده است. وقتی به چهره او نگاه کردم ، فکر می کنم بینی بزرگی داشت. مثل بینی رومی. Slippy بسیار شبیه کارگردان کارگردان یوچی یامادا بود. او به نوعی این احساس را به من داد و همچنین قورباغه ها را دوست داشت.
راستش ، هیچ یک از آنها پاسخ ندادند. ما در میان توسعه بودیم و شاید آنها فکر کنند: اوه ، باشه.
Star Fox یکی از قدیمی ترین حق رای دادن های نینتندو است که آخرین سفر آن در سال ششم برای Wii U منتشر شد و دیگر نشانه ای از رنسانس نیست.