D-Topia ، افراد نت و نیم و بازی های رویایی شکسته در طول رویداد دیجیتالی آناپورنا تعاملی ارائه شد.

دبستان






این بازی توسط برنامه نویسان و هنرمندان بازی های استودیوی ژاپنی Marumittu ساخته شده است. در این کار ، شما نقش یک کارمند را که مسئول حفظ یک مجتمع مسکونی D-Topia است ، ایفا می کنید. بنابراین ، در حالی که به نگرانی های شهروندان پاسخ می دهید ، شما نیز با اسرار روبرو خواهید شد. شما همچنین باید تلاش کنید تا اسرار را در جامعه ای بی عیب و نقص به رهبری هوش مصنوعی کشف کنید. عنوان D-Topia یک بازی ماجراجویی است که بر اکتشافات ظریف و انتخاب ها متمرکز است. با پیشرفت تاریخ بازی ، جنبه های انسانی جهان ظاهراً خوشحال آشکار می شود. این عنوان در سال ششم برای Nintendo Switch ، Nintendo Switch 2 ، Xbox Series X / S ، PlayStation 2 و PC در دسترس خواهد بود.
به مردم توجه کنید 1-






این بازی در قالب عنوان نوبت و موسیقی موسیقی توسط Iridium Studios در لس آنجلس تولید می شود. به گفته سازندگان ، مردم به یادداشت ها یک ماجراجویی جسورانه و هیجان انگیز هستند که از طریق یک بازی بازی نقش می کنند. در این کار ، موسیقی فقط بر تاریخ تأثیر نمی گذارد ، زیرا خود بازی به عنوان یک تماشای موسیقی واقعی عمل می کند. حتی داستان عاطفی بازی از طریق سکانس های موسیقی فیلم گفته می شود و گیم پلی (مبارزات و مکانیسم ها) بر اساس موسیقی طراحی شده است. این بازی همچنین در سال 2 برای Xbox X / S ، PlayStation 2 و PC منتشر می شود.
نصف و رویای شکسته






این عنوان توسط Yarn Owl Studios (مستقر در شهر آستین ، تگزاس) تهیه شده است. شما در نقش نیمی کنترل بازی را کنترل می کنید. این موجودی است که در تاریکی دنیای سومنوس متولد شده است و به دنبال راهی برای فرار از سرنوشت نفرین شده خود است. این شخصیت با کمک صدای مرموز و دوستانه به نام Mergo ، سفر خطرناکی را در سرزمین های این دنیای متنوع آغاز می کند تا برای سرنوشت خود بجنگد. نیمی و رویای شکسته ، با تمرکز بر روی مبارزات هک و نوار مورب ، حل معماها و سیستم عامل های محیطی و همچنین یک داستان جذاب ، سعی می کند مسیر کلاسیک اکشن ماجراجویی محبوب را ادامه دهد. این کار همچنین برای Nintendo Switch ، Nintendo Switch 2 ، Xbox Series X / S ، PlayStation 2 و PC در دسترس خواهد بود.
لیان لوماب ، مدیر بخش بازی تعاملی آناپورنا ، همچنین در بیانیه ای گفت:
Annapurna Interactive امسال برای اولین بار در نمایش بازی توکیو. برای ما ، این یک راه بهتر برای شرکت در این رویداد نمادین از سه استودیوهای بزرگ مستقل و باورنکردنی بود. این بازی ها نشان دهنده دیدگاه ما در مورد حمایت از توسعه دهندگان برجسته که مرزهای هنری موجود را گسترش می دهند.

