دیجیتال فاندری دیگر یک یوروگامر یا متعلق به IGN نیست و کاملاً مستقل اداره می شود.

در طی پنج سال گذشته ، سرمایه گذاری دیجیتال به معتبرترین منبع قدرت واقعی کنسول های بازی ، عملکرد جدید بازی و دلایل مشکلات فنی تبدیل شده است. حتی شرکت هایی مانند سونی و مایکروسافت اغلب برای ارائه اطلاعات فنی به رسانه ها می آیند. دیجیتال فاندری بیشتر متعلق به IGN خواهد بود. بنیانگذار این مجموعه کاملاً آن را خریداری کرده است و اکنون یک تیم پنج لگد باید رسانه ها را کاملاً مستقل اجرا کند.
ریچارد رهبر ، بنیانگذار و سردبیر دیجیتال رئیس رئیس ، می گوید که این مجموعه خرید آن بسیار دشوار نبود زیرا فقط به 2 ٪ از شرکت نیاز داشت. وی از سال 2 5 ٪ از سهام را در اختیار داشت زیرا نیمی دیگر را برای تأمین مالی کانال دیجیتال YouTube به Eurogamer فروخته بود. خاصیت این 2 ٪ سپس به شبکه بازیکنان ، سپس Reedpop و سرانجام در IGN رسید. اما امسال ، IGN ناگهان اظهار داشت که می خواهد سهم خود را بفروشد (2 ٪ به رهبر و 2 ٪ در یوروگامر). رهبر تشخیص می دهد که این گرانتر از یک خانه است و این بزرگترین چیزی است که او تاکنون خریداری کرده است.
به گفته رسانه های دیجیتال رهبر ، در حال حاضر جمع آوری کمک های مالی سودآور است و می تواند بدون مشاغل بهتر عمل کند. او توضیح می دهد که برای هر سرمایه گذاری جدید ، او مجبور بود با طرف مقابل موافقت کند و این کار آسانی نبود. او همچنین گفت.
هنگامی که شما بخشی از یک شرکت بزرگ هستید ، نوآوری قربانی چهره ها است.
در حال حاضر ، تیم سرمایه گذاری دیجیتال با چالش نداشتن یک بستر مناسب برای انتشار محتوای متن روبرو است. اگرچه آنها دامنه DigitalFound.net را دارند ، اما در حال حاضر فقط برای راهنمایی کاربران به YouTube استفاده می شود. آنها قصد دارند با استفاده از بایگانی 5 ساله خود ، یک وب سایت کامل را راه اندازی کنند. همچنین برنامه هایی مانند ایجاد پادکست در بازی های کلاسیک و مصاحبه های بیشتر با توسعه دهندگان وجود دارد. با این حال ، این تیم قصد تغییر رویکرد اصلی دیجیتال فاندری را ندارد و همچنان به سه حوزه اصلی (بازی های رایانه ای ، بازی های معمولی و تجزیه و تحلیل عملکرد کنسول) ادامه خواهد داد. محتوای تولید عمدتا رایگان است.
