Franchise Dead Space ، به رهبری گلن Skoviield ، همیشه یکی از تأثیرگذارترین و جذاب ترین تجربیات ترسناک در صنعت بازی است.

گلن اسکوفیلد بازی پروتکل Callisto را در طول سال 2 منتشر کرد. اگرچه این عنوان در فضای مرده موفق نشد ، اما بسیاری از هواداران بی تاب بودند که ببینند پروژه بعدی وی چیست. با این حال ، به نظر می رسد که گلن سوکفیلد در حال آماده سازی برای خداحافظی از صنعت بازی است.
صنعت بازی به تدریج استعدادهای بزرگی را از دست می دهد ، بنابراین حتی توسعه دهندگان مشهور مانند Hido Kojima که اخیراً بازنشستگی را زیر پا می گذارند. در یک پست جدید در LinkedIn ، Skofield از قدم بعدی خود در صنعت صحبت کرده است. وی ابتدا خاطرنشان كرد كه صنعت بازی با شرایط دشوار روبرو است ، مشکلی كه بر همه توسعه دهندگان تأثیر می گذارد ، گفت:
صنعت بازی دشوار است.
طی هشت ماه گذشته ، خالق Dead Space با دخترش در یک پروژه ترسناک جدید همکاری کرده است. آنها یک تیم را آموزش دادند و سرانجام از یک نمونه اولیه که در جلسات اولیه نظرات مثبت دریافت کرده بود ، موافقت کردند ، اما بحث بودجه به یک مسئله دشوار تبدیل شده است. در حالی که Squofield بودجه 5 میلیون دلاری را هدف قرار داده است ، سرمایه گذاران می خواستند این مبلغ را به 5 میلیون دلار کاهش دهند. با گذشت زمان ، این رقم حتی بیشتر کاهش یافته و در ماه های اخیر به 5 میلیون دلار رسیده است.
به دنبال این شرایط ، گلن اسکوفیلد دیگر در پروژه دخترش کار نمی کند. او حتی گفت که پروتکل Callisto می تواند آخرین بازی برای کارگردانی باشد:
شاید آخرین مسابقه خود را انجام دهم. چه کسی می داند؟
وی همچنین فاش کرد که دخترش پس از انتشار پروتکل Callisto نیز از استودیوی Strikes Maintio برکنار شد. متأسفانه ، عکس هایی در صنعت بازی به یک مشکل شایع تبدیل شده است ، بنابراین فقط هزاران نفر در این ماه شغل خود را از دست داده اند. اگرچه این ناراحت کننده است ، Skofield تصویری واقعی از وضعیت فعلی صنعت ارائه داد.