یکی از توسعه دهندگان سابق Rockstar که روی Red Dead Redemption و GTA Vice City Stories کار کرده است، ادعا می کند که نقشه GTA 6 باید کوچکتر و متراکم تر باشد.
GTA 6 مورد انتظارترین بازی جهان است. پس از موفقیت غیرقابل تصور GTA 5، GTA Online و Red Dead Redemption 2، ما بسیار هیجان زده هستیم که ببینیم Vice City این بار توسط Rockstar چگونه تفسیر می شود. یکی از توسعه دهندگان سابق Rockstar در صحبت با PCGamesN اشاره کرد که امیدوار است GTA 6 دارای موقعیت مکانی کوچکتر اما متراکم تر از نسخه های قبلی باشد.
تونی گاولند، توسعه دهنده سابق Rockstar گفت:
در مورد چیزهایی که امیدوارم [GTA 6] خب، شخصاً دوست دارم دنیای بازی کوچکتری را ببینم، مکانی کوچکتر اما بسیار متراکم که خاطرات خوبی از نسخههای قدیمیتر را زنده کند.
تنها چیزی که از GTA 6 دیدم کلیپ های لو رفته بود که به سرعت تماشای آنها را متوقف کردم. برای تیم تولید بسیار ناراحت کننده بود که همه کار سخت خود را در حالت خام و ناتمام در معرض دید عموم قرار دهند. ترجیح می دهم منتظر تریلر رسمی بازی باشم.
نظرت راجع به آن چیست؟