Mindseye که توسط یک تهیه کننده سابق سری GTA تولید شده است ، در این زمان مسیر کاملی از زمان را طی کرد. اکنون در آخرین مصاحبه خود ، لسلی بنزیز از زمان لازم برای به پایان رساندن بازی Gameseye و حجم محتوای آن رونمایی کرده است.

Leslie Beanies ، در مصاحبه با وب سایت صنعت بازی ها ، از حجم محتوای برخی از بازی های امروز انتقاد کرد:
من فکر نمی کنم شما می توانید محتوای “اضافی” را در بازی ها داشته باشید. من فکر می کنم مردم قطعات و قطعات مهم را می خواهند (در بازی ها). ما سعی کرده ایم تا حد ممکن در محتوای اصلی و جذاب تولید کنیم.
وی افزود:
آنچه داده ها نشان می دهد این است که (در بحث) بازی های بزرگ ، مردم کاملاً آن را بازی نمی کنند. بنابراین وقتی کاری انجام می دهید ، من ترجیح می دهم از ابتدا تا پایان یک تجربه کامل ایجاد کنم و یک بازی 4 ساعته ارائه ندهم. کاری را انجام دهید که می تواند به پایان برسد ، اما او هنوز چیزهای ثانویه برای تکمیل جهان دارد. به عنوان مثال ، بسیاری از مأموریت های ثانویه بازی Mindseye به عنوان داستانهای پس زمینه شخصیت ها عمل می کنند یا آنچه را که در جهان اتفاق می افتد کامل می شود.
در مصاحبه ، وی همچنین اظهارات قبلی خود را تصحیح كرد كه او زمان لازم برای پایان مسابقه را به مدت چهار ساعت اعلام كرده است و گفت كه تجربه این عنوان حدود 4 ساعت طول خواهد کشید.
سرانجام ، بنزیز در مورد قیمت Mindseye گفت که 5 دلار است و کمی پایین تر از نرخ عادی این روز است:
جهان در وضعیت عجیبی قرار دارد. مردم نگران قیمت تخم مرغ هستند. بنابراین من فکر می کنم که افراد در این دوره دشوار ارزش (این بازی) را در برابر قیمت می دانند.
Mindseye در تاریخ 6 ژوئن برای PlayStation 2 ، Xbox Series X / S و PCS با قیمت 1.2 / 1.9 £ منتشر می شود.