مطابق CDS ، مواد Nintendo Switch Cyberpunk 2077 را بهتر از نسخه های PS4 و Xbox One انجام می دهد.
Cyberpunk 2077 در زمان کنسول های نسل قبلی مشکلات زیادی داشت. این مشکلات توسعه دهندگان را در گسترش فانتوم آزادی فقط برای کنسول های Ples Station 4 و Xbox Series X سوق داده است. طبق برنامه CD Projekt ، آژانس خبری پرونده پرونده بازی ، یک مهندس CD Projekt ، سؤالاتی درباره برنامه CD Projekt پرسید.
تیم سبز درباره بازی در سوئیچ 2 گفت:
در حالت Dock و پارامترهای کیفیت و عملکرد ، هدف ما انجام بازی با وضوح 1080p است. در حالت دستی و پارامترهای کیفیت ، ما همان وضوح را در نظر می گیریم ، اگرچه در حالت دستی و پارامترهای عملکرد ، وضوح به 720p کاهش می یابد.
گرین همچنین اضافه کرده است که این بازی در حالت Dock بهتر کار خواهد کرد ، اما از فناوری DLSS به صورت دستی برای بهبود کیفیت استفاده می شود. در پاسخ به سوالی در مورد مقایسه نسخه سوئیچ 2 با نسخه منتشر شده برای کنسول های پلی استیشن 4 و Xbox One ، گرین گفت:
Cyberpunk 2077 عشق و پشتیبانی زیادی از ما دریافت کرده است زیرا ما همیشه بازی را بهبود می بخشیم. در نسخه نسخه نهایی نسخه Nintendo Switch ، ما نتایج خوبی کسب کرده ایم ، اگرچه در روند توسعه چالش های خاصی وجود دارد ، اما ما انتخاب های خاصی را انجام داده ایم تا مشکلی در تجربه بازیکنان وجود نداشته باشد.
مشکلی برای بهینه سازی حافظه وجود نداشت زیرا سرعت ذخیره داده در این کنسول به حل برخی از مشکلات کمک کرده است. این همچنین به ما اجازه می دهد تا روی سؤالات دیگر تمرکز کنیم.
نویدیا در این ماه رسماً تأیید کرد که کنسول سوئیچ 4 از فناوری DLSS پشتیبانی می کند. استودیوی CD Projekt Red همچنین اخیراً به دیجیتال Fandri گفته است که از فناوری در Cyberpunk 2077 استفاده کند.
