برخلاف بازیهای معمولی Souls، از جمله The Surge از همان استودیو، عنوان Atlas Fallen دارای سه سطح دشواری است. سطح ماجراجویی، استاندارد و دشوار. در نتیجه، باید نسبت به عناوین قبلی استودیو فوق، محبوبیت بیشتری داشته باشد.
در جریان گیمزکام 2022، با انتشار تریلری با عنوان Atlas Fallen رونمایی شد. در مصاحبه اخیر خود با VG247، آقای Jérémy Hartvick، مدیر هنری بازی مذکور، خاطرنشان کرد که این عنوان جهانی نیمه باز پر از رمز و راز است و به عناوین نقش آفرینی مانند سری Horizon یا God of War نزدیکتر است.
طبق اسلایدی از گزارش سرمایه گذاری Focus Entertainment، ناشر Atlas Fallen، این بازی سه ماهه اول سال 2023 را هدف قرار داده و برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 5 و کنسول های Xbox Series X/S منتشر خواهد شد.
علاوه بر این، آقای هارتویک در صحبت با وبلاگ پلی استیشن توضیح داد که چگونه سیستم رزمی Atlas Fallen با سری Surge متفاوت است:
در حالی که تجربه خشونت و حرکات خصوصی مجموعه موجکه قلب این سری را حفظ کرده است، بازی Atlas Fallen بیش از هر چیز با سرعت و روان بودن تعریف شده است. ما ایدههایی مانند قسمت بدن و سیستم هدف گیری ایمپلنت را حفظ کردهایم، اما با رویکردی متفاوت که با جنبه RPG غالب این بازی مطابقت دارد. ما همه چیز را از نظر مدیریت شخصیتها و سفارشیسازی حرکات پیشرفتهتر به سطح بالاتری رساندهایم. شما می توانید مبارزه کنید هنگام طراحی Atlas Fallen، نگرانی اصلی ما احساسی بود که توسط بازی منتقل میشد. ما محدودیتهای واقعی واقعی را کنار گذاشتیم تا بر ایجاد یک حس هیجانانگیز و قوی در بازی تمرکز کنیم.روی شن ها لیز بخورید) یکی از عناصر مهم طراحی برای رسیدن به این مضمون است که قهرمان داستان در سراسر جهان به این شکل است اطلس افتاده آن حرکت می کند. این کلید تحرک بالای بازی است و سرعت و سیالیت باورنکردنی را برای اکشن های رزمی تماشایی به ارمغان می آورد.
Deck13، سازنده بازی The Surge، اعلام کرده است که پروژه بعدی آنها، Atlas Fallen، برخلاف عناوین قبلی این تیم، شبیه Souls نخواهد بود، اما شباهت هایی به God of War و Horizon خواهد داشت.
تحریریه ICTNN شبکه خبری