استودیو Bend که یکی از زیرمجموعههای سونی است، از فناوری motion-matching برای ارائه انیمیشنهای روان در بازی آینده خود استفاده میکند.
با توجه به صفحه لینکدین الکساندر مانرسا، انیماتور فنی ارشد، این استودیو از فناوری تطبیق حرکت برای ایجاد انیمیشن های روان و واقع گرایانه در کار آینده خود استفاده خواهد کرد. این فناوری قبلا در ساخت عناوینی مانند For Honor از Ubisoft، The Last of Us Part 1 و The Last of Us Part 2 از Naughty Dog و Half-Life: Alyx از Valve.Was استفاده شده است.
با توجه به شرح وظایف Manrasa به عنوان انیماتور فنی ارشد، او در توسعه یک پروژه نامعلوم بین می 2022 و مارس 2023 شرکت کرد. کارهای او شامل انیمیشن، پیاده سازی، اشکال زدایی و حرکات مقیاس شده بازیکنان مختلف و شخصیت های غیر قابل کنترل (NPC) برای دوره بتای بازی. این شخص به عنوان انیماتور اصلی در همان استودیو از آوریل 2016 تا اکتبر 2020 خدمت می کرد.
پیش از این گزارشی مبنی بر استفاده احتمالی از موتور بازی سازی Guerrilla Games این استودیو یعنی Decima و جهان باز بودن بازی آینده آن منتشر شده بود. صفحه لینکدین Mathew Seymour طراح بازی نیز می گوید که در حال کار با موتور و توسعه بازی بعدی Band Studio است.
گفته می شود ساخت انیمیشن چهره با کیفیت سینمایی، صدای سه بعدی و چند نفره آنلاین از اهداف این پروژه اعلام نشده است. اعتقاد بر این است که اضافه شدن طراح اصلی Ron Allen به تیم برای کار بر روی دنیای آزاد و ماموریت های آن نیز به این پروژه مربوط می شود.