نیل نیوبن در مصاحبه با جوایز BAFTA Games در لندن ، از پروژه Pixel Pack صحبت کرد و در پاسخ به تأثیر هوش مصنوعی بر بازیگران و توسعه دهندگان پاسخ داد.

در اوایل سال جاری ، نیل نیوبن از پروژه ای به نام Pixel Pack رونمایی کرد. این پروژه مربوط به آموزش یک گروه یا مجموعه ای از با استعدادترین بازیگران و صداهای دنیای بازی های ویدیویی است. هدف از بسته پیکسل نمایش و شناسایی بهتر بازیگران در بازی های ویدیویی ، مقابله با استفاده روزافزون از هوش مصنوعی و ایجاد منبع الهام بخش برای بازیکنان و بازیگران بود.
در مصاحبه جدید خود ، نیل نیوبن ، بازیگر آثار ، به ویژه دیترویت: Becow Human ، Resident Evil و Baldur’s Gate 3 ، در مصاحبه جدید خود گفت:
ما بررسی می کنیم که چگونه می توانیم از موج پشتیبانی و خوبی هایی که اکنون وجود داریم استفاده کنیم و آن را به یک نیروی مثبت تبدیل کنیم. ما همچنین به دنبال حمایت از بازیگران ، به ویژه در زمینه بازی های ویدیویی هستیم تا حقوق آنها در این زمینه پایمال نشود. بخش اعظم این موارد در حال شروع مکالمات است تا از هوش مصنوعی برای بازیگران استفاده نشود. بازیکنان بازی های ویدیویی نه تنها صداهایی هستند زیرا ما در همان سطح سینما ، تلویزیون و تئاتر کاری انجام می دهیم. نگرانی اصلی این است که استفاده بیش از حد یا ناعادلانه از هوش مصنوعی احتمالاً این افراد بیکار را انجام می دهد. هنرمندان هوش مصنوعی بسیار مورد بحث قرار می گیرند و واقعاً بسیار کسل کننده است. مشکل اصلی آگاهی است. مردم باید بدانند که این بازیگران کارهای بسیار دشوار و بسیار دشواری انجام می دهند ، بنابراین آنها مستحق احترام و قدردانی هستند.
به گفته نیو یوبن ، یکی از اهداف اصلی پروژه Pixel Pack کمک به افراد برای ورود به صنعت بازی های ویدیویی با تمام تاریخ است. برای دستیابی به این هدف ، اعضای این گروه شامل طیف گسترده ای از متخصصان ، مانند هنرمندان و صداها ، هنرمندان و ضبط عملکرد بودند.
یوبن جدید در مورد استفاده از هوش مصنوعی برای تقلید و جایگزینی بازیگران گفت:
به نظر می رسد که این اصل آگاهی است و گفتن اینکه این (جایگزین کردن هوش مصنوعی با بازیگر واقعی) به هیچ وجه قابل قبول نیست. این بخش بزرگی از مبارزه است. قدرت واقعی با دست انجام می شود. در صورت امتناع ، استودیوها باید راه خود را تغییر دهند. آیا بازیکنان واقعاً از عملکرد اشتباه و سطح پایین هوش مصنوعی راضی خواهند بود؟ به نظر من ، تاریخ تاریخ اکنون به اندازه گیم پلی مهم است. پیش از این ، گیم پلی اصل کار بود و تاریخ نه مهم بود و نه ناپدید می شد. اما امروز مردم یک گیم پلی و یک داستان خوب را با هم می خواهند.
نیل نیوبن فکر می کند که خصوصیات خاصی وجود دارد که هوش مصنوعی نمی تواند تولید مثل کند. این شامل نقایص طبیعی خاصی در انسان است که بعضی اوقات منجر به وقایع دلپذیر و غیر منتظره می شود. نیل در مورد آن گفت.
نمی توان تکثیر کرد. این نمی تواند با نرم افزار ایجاد شود ، واقعاً نمی تواند باشد.