آرون گرینبرگ، مدیر ارشد بازاریابی ایکسباکس، میگوید که این برند امیدوار است روزهای شکوه ایکسباکس 360 را با Game Pass تکرار کند.
شکی نیست که بخش بازی مایکروسافت در دوران کنسول Xbox 360 در بهترین حالت خود قرار داشت از دیدگاه طرفداران، این کنسول یکی از بهترین ها در تاریخ بازی های ویدیویی صنعت محسوب می شود. علاوه بر این، Xbox Live به عنوان پایه ای برای بازی های آنلاین کنسول در نظر گرفته می شود. اکنون، طبق گفته ایکس باکس، این برند امیدوار است به زودی آن دوران را بازسازی کند.
مدیر بازاریابی ایکس باکس، آرون گرینبرگ، اخیراً به توییتی که به تاریخچه ایکس باکس 360 اشاره می کند، پاسخ داده است. این توییت به چیزی اشاره دارد که اوج بازی آنلاین در ایکس باکس لایو در نظر گرفته می شود.
پاسخ گرینبرگ به میراث دوران Xbox 360 امیدها را برای آینده افزایش داد. به گفته وی سرویس Game Pass ستون کسب و کار ایکس باکس است.
وی در این زمینه گفت:
امروز با Gamepass سعی می کنیم آن دوران را بازسازی کنیم.
خدمات اشتراک مایکروسافت در طول سال ها به رشد خود ادامه داده است و سال 2025 می تواند بزرگترین سال آن باشد. از سوی دیگر، افزایش قیمت اشتراک، فروش ضعیف کنسول ها و عرضه کم تعدادی از بازی های شخص اول نگرانی هایی را ایجاد کرده است. با این حال، مدیر بازاریابی ایکس باکس به آینده این برند خوشبین است و چشم انداز بسیار مثبتی دارد.
مایکروسافت اولویت های خود را از Xbox 360 تغییر زیادی داده است. این شرکت همچنان متعهد به ارائه تجربیات به یاد ماندنی برای جذب و حفظ گیمرها خواهد بود. به همین دلیل، گرینبرگ امیدوار است که ستون پیشرفت ایکس باکس باشد.