تجزیه و تحلیل جدید نشان می دهد که نمایشگر سوئیچ 2 پایین تر از میانگین است و حتی در حالت Moored ، تجربه HDR رضایت چندانی را ارائه نمی دهد.

این تجزیه و تحلیل ، که توسط سایت GamingTech منتشر شده است ، بیشتر نمایشگر جدید کنسول نینتندو را بررسی می کند. براساس این نظرسنجی ، اوج روشنایی صفحه نمایش تقریباً 1 تا 2 هدف گزارش شده است. در آزمایش انجام شده توسط Zelda: Breath of the Wild ، حداکثر روشنایی به 2 نیت رسیده است و در Cyberpunk 2077 ، یک مقدار ثابت در 5 نیت ذخیره می شود ، که به نظر می رسد حداکثر روشنایی صفحه نمایش است.
این سطح از نورپردازی نزدیک به حداقل استانداردهای لازم برای ارائه تجربه واقعی HDR نیست. از آنجا که ما در کنار صفحه نمایش LCD هستیم ، مشکل حتی دشوارتر است ، زیرا این نوع نمایشگر به دلیل سیستم نور پس زمینه قادر به نمایش رنگ سیاه با دقت نیست و سطح سیاه هنوز حدود 1.5 قصد دارد.
در حالت moored (متصل به تلویزیون) ، HDR بهتر کار می کند. در این حالت ، کالیبراسیون در سطح سیستم ارزیابی می شود و در بازی هایی مانند Cyberpunk 2077 ، این کنسول می تواند تجربه HDR مشابه سایر نسخه های بازی را فراهم کند. با این حال ، در عناوینی مانند Zelda: Breath of the Wild ، تجربه HDR ناامید کننده است ، زیرا سبک بصری بازی باعث می شود تصویر شسته شود و گزارش کنتراست کم است.