کپکام در بخش پرسش و پاسخ وب سایت خود اعلام کرد که در حال حاضر برنامه ای برای افزایش قیمت بازی ها به 70 دلار ندارد.
امروزه برخی از ناشران بازی های ویدیویی با توضیح اینکه هزینه ساخت افزایش یافته و قیمت ها ۱۵ سال است که ثابت مانده است، قیمت محصولات خود را افزایش می دهند. با این حال، ناشران مشخص نمی کنند که صنعت بازی در سال های اخیر چندین برابر رشد کرده و مخاطبان آن افزایش یافته و مخاطبان بالقوه بیشتری در بازار وجود دارد.
در هر صورت به نظر می رسد که شرکت کپکام (Capcom) مثل همیشه منصفانه تر عمل کرده و قصد دارد با بازیکنان منصفانه رفتار کند. به گفته تیم مدیریت کپکام، این شرکت برنامه ای برای افزایش قیمت بازی های خود ندارد. این ناشر معتقد است که مشکل قیمت باید راهبردی حل شود و قیمت مناسب می تواند در 5 تا 10 سال فروش بیشتری ایجاد کند.
نظرت راجع به آن چیست؟