در Ghost of Yotei، Sucker Punch Studio از سخت افزار قدرتمند PS5 Pro نه تنها برای جلوه های چشم نواز، بلکه برای ایجاد نورپردازی واقعی استفاده کرد.

آدریان بنتلی، مدیر برنامه نویسی ساکر پانچ، در وبلاگ رسمی پلی استیشن توضیح داد که تیم توسعه از ترکیبی از یک مدل نورپردازی با کیفیت بالاتر و خودکارتر با استفاده از فناوری RTGI استفاده کرده است. برای اینکه این فناوری در گیم پلی قابل اجرا باشد، تیم توسعه سیستم استریم Mesh را دوباره طراحی کرد تا موتور بازی بتواند به صورت پویا داده های ردیابی پرتو فشرده را از حالت فشرده خارج کند.
به گفته بنتلی، در کنسول PS5 Pro، ردیابی پرتو به اندازه ای موثر است که عملکرد RTGI را می توان در حالت نرخ هدف 60 فریم در ثانیه فعال کرد.
با بهینهسازی سختافزار ردیابی پرتو در PS5 Pro، بازیکنان میتوانند RTGI را فعال کنند در حالی که هنوز روی کنسول 60 فریم بر ثانیه دارند.
از نظر کیفیت تصویر، Ghost of Yotei تصاویر را در اطراف وضوح پویا برش می دهد تا از فناوری PSSR استفاده کند. در مقایسه با سیستم قدیمی استودیو، PSSR به راهنمایی کمتری از طراحان نیاز دارد و به لطف بهبود ذرات کوچک، جزئیات گیاهی و معماری را با وضوح بیشتری بازتولید می کند، در حالی که هنگام حرکت سریع دوربین، پایداری بیشتری را ارائه می دهد.
در سمت بارگذاری، دادههای دنیای بازی از پیش پردازش شدهاند، به طوری که هر مکان یا قطعه زمین تنها به چند بار خواندن از SSD با حداقل تغییر نیاز دارد. هنگام بارگذاری، موتور فقط میپ های بافت و سطح جزئیات مش را که برای اولین فریم قابل مشاهده لازم است دریافت می کند، سپس بقیه داده ها به صورت جریان بارگذاری می شوند.
استودیوی Sucker Punch به طور کامل این رویکرد بارگیری را در طول توسعه آزمایش می کند و کل تیم توسعه با همان سیستم دنیای واقعی ساخته و آزمایش می کند تا مطمئن شود که زمان سفر سریع و راه اندازی بازی به درستی و به طور مداوم کار می کند.






































