با وجود موجی از بازی های Xbox شخص اول در هفته های آینده ، Studio Obsidian Entertainment نیز با عنوان جدید خود در صف قرار دارد ، دنیای بیرونی 2. پیش از انتشار رسمی این بازی ، جزئیات این است که مدیران پروژه همچنین پروژه های آینده را در نظر می گیرند ، اما همچنین با همکاری دیگر Xbox Studios.

در مصاحبه ای با لوک لور در گذرگاه Xbox Expansion ، دو کارگردان Outer Worlds 2 ، براندون آدلر و مت سینگ از استودیوی اوسیدیان ، در مورد همکاری های متقابل استودیو در اکوسیستم Xbox صحبت کردند. آنها تأکید کردند که از آنها تشویق می شوند تا از تجربیات و بازخورد تیم های دیگر بهره مند شوند. براندون آدلر توضیح داد:
مت به تازگی به استودیوهای تئوری نینجا رسید زیرا ما واقعاً در مورد روند ضبط حرکت و ضبط عملکرد آنها کنجکاو بودیم و کل روند آنها چگونه بود.
وی افزود.
این قطعاً یکی از مزایای حضور در زیربخش Xbox است. ما تشویق می شویم که به استودیوهای مختلف دسترسی پیدا کنیم و با آنها صحبت کنیم.
مت سینگ همچنین تأیید کرد:
آنها واقعاً با ما خوب کار کردند. ما توانستیم اطلاعات زیادی در مورد این روند در مکالمات یا برش ها و آنچه می توانیم در بازی های آینده خود استفاده کنیم ، بدست آوریم.
این مشارکتها نه تنها در مورد دریافت مشاوره است ، بلکه تیم Osidian نیز تشویق شده است تا تجربیات خود را با دیگران به اشتراک بگذارد. سینگ در این رابطه توضیح داد:
من و براندون برای گفتگو با تیم شافر ، مدیرعامل استودیوهای Double Fine Productions رفتیم و ببینیم آیا می توانیم درباره پروژه هایی که روی آن کار می کنند ، افکار خود را بیان کنیم. از آنجا که ما اخیراً در ژاپن بودیم ، ما این فرصت را داشتیم که کمی با استودیوهای تولیدی Kojima صحبت کنیم.
وی در ادامه سخنرانی خود را برجسته کرد:
در ماه ژوئن (1 ژوئن) من این فرصت را داشتم که دست اول World 2 را تجربه کنم ، آدلر خاطرنشان کرد که تیم توسعه با Halo Studios (صنایع قبلی) برای بهبود گیم پلی تماس گرفت.
بازی Oter Worlds 2 در اول اکتبر (5 نوامبر) در سیستم عامل های Xbox Series S/X ، PC و PlayStation 2 منتشر می شود. نسخه حق بیمه بازی نیز از اول اکتبر در دسترس خواهد بود.






































