ما هرگز در انجام این کار کوتاهی نکرده ایم. نه، ما می خواستیم با آنها همکاری کنیم و به هدف خود برسیم. ما بخشی از یک سیستم بزرگتر (سونی) هستیم و باید با هم کار کنیم. [ناتی داگ] او اولین پرچم را بیرون کشید و ما باید درست پشت سر آنها حرکت می کردیم.

زمان زیادی تا شروع رسمی بازی God of War Ragnarok و کمپین تبلیغاتی سونی باقی نمانده است. در آخرین اخبار، سازندگان از سطح بالای دسترسی بازی خود صحبت می کنند.
الهام دیگری در انجام این کار وجود داشت. یکی از طرفداران ریبوت God of War اخیراً نامه ای به سانتا مونیکا نوشته و در آن ابراز علاقه به این سریال کرده است. این فرد به دلیل مشکل شنوایی خود به مدت چهار ساعت در یکی از پازل های بازی گیر کرد. این اتفاق سازندگان بازی را بر آن داشت تا برای نسخه جدید اقدام کنند.
اریک ویلیامز، کارگردان God of War Ragnarok توضیح داد که سطح بالای دسترسی God of War Ragnarok ناشی از اصرار Naughty Dog است. میلا پاولین، طراح ارشد UX، در سپتامبر اذعان کرد که God of War Ragnarok بیش از 60 گزینه برای تغییر سطح دسترسی دارد، از جمله نشانههای صوتی، سرعت خودکار، نشانگرهای حرکتی و حالت کنتراست بالا. ویلیامز در مصاحبه ای توضیح می دهد که چگونه استودیو سانتا مونیکا از Naughty Dog و The Last of Us با ارائه سطوح مختلف دسترسی پیروی کرد:
تحریریه ICTNN شبکه خبری